loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 52 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

حتما الن دجنرس را می شناسید. حالا این خانم ۵۵ ساله مو طلایی، با جشمان نافذ آبی و قدرت بیان مثال زدنی، مجری مراسم اسکار امسال خواهد بود.

او که کار خود را به عنوان استنداپ کمدین شروع کرد، امروزه یکی از مطرح ترین چهره های تلویزیونی دنیاست. الن، علاوه براینکه استندآپ کمدین بوده، در طول حیات حرفه ای خود، به عنون مجری تلویزیونی، گرداننده برنامه ی تاک شو الن دجنرس، صداپیشه و هنرپیشه فعالیت کرده است و جوایز زیادی، از جمله ۱۳ جایزه ی امی را به خاطر دست آوردهای فراوانش، کسب کرده است.

الن دجنرس، پیش از این هم، یک بار در سال ۲۰۰۷، اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشت و امسال برای بار دوم، مجری این مراسم خواهد بود.

الن دجنرس، این عکس را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد و نوشت: منو نگاه کنید! قرار است مجری مراسم اسکار باشم.

 

ADMIN بازدید : 51 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

اگر بنا به دسته بندی بازی های تولید شده برای کامپیوتر به عنوان دسته ی محبوب ترین ها باشد ، بدون کوچکترین شکی عنوان های IGI یکی از بازی های فهرست نهایی خواهد شد . عظمت و محبوبیت این بازی در هیچ کجای دنیا قابل انکار نیست و انتشار تنها دو نسخه از این بازی کافی بود تا به یکی از ماندگارترین بازی های تاریخ تبدیل شود . یک بازی اول شخص که نه تنها در سبک خودش موفقیت های زیادی آفرید بلکه در رده های دیگر نیز مورد توجه قراار گرفته بود . تمام شدن بازی در نسخه ی دوم و عدم ساخت شماره ی سوم این بازی مخالفت های زیاد هواداران این بازی را در بر داشت اما به دلایل نا معلوم این بازی متوقف شد و دیگر هیچ نسخه ی جدیدی از آن ساخته نشد . هرچند که همین دو نسخه کافیست تا بتوان عاشق سبک اول شخص شد سبکی که طرفداران خاص خودش را دارد و شاید IGI تنها بازی اول شخصی باشد که مورد توجه تمام گیمر ها حتی آن هایی که از بازی های اول شخص خوششان نمی آامد قرار گرفت . شما امروز در میهن دانلود قادر به دانلود نسخه ی دوم این بازی هستید که ادامه ای است بر ماموریت های نسخه اول تا دوباره یاد و خاطره های آن نسخه را برای شما تداعی کنید . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 58 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Boat Browser Mini یکی از نرم افزارهای مرورگر اینترنت در دیوایس های آندرویدی است که موفق به کسب محبوبیت بالا به دلیل ارائه امکانات بی نظیر در کنار اجرای سبک برنامه شده است . نرم افزاری که وظیفه ی خود را خوب میداند و به شما در هر چه لذت بخش تر شدن وب گردیتان کمک میکند . اجرای روان برنامه ، گرافیک ساده و سبک مختص به نسخه ی mini ، امکان ذخیره صفحات و بوک مارک کردن از دیگر ویژگی های این نرم افزار می  باشد . در آخرین نظرسنجی های انجام شده به عنوان محبوب ترین مرورگر اینترنتی آندروید این نرم افزار در 3 رتبه ی اول قرار گرفته بود که همین عنوان قادر به توضیح محبوبیت بالای این برنامه با ملیون ها کاربر در سراسر دنیا می باشد . شما عزیزان می توانید برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 57 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

بازی Ancients of Ooga که در سبکی اکشن و ماجراجویی است شامل  پازل های هیجان انگیزی است که در آن موجودی ناشناخته و ظالم در پی تصرف دهکده تان است. این موجود آسایش دهکده شما را بهم می ریزد و حتی تعدادی از ساکنان دهکده را برده ی خود می کند. شما باید با عیور از معماهای گوناگون و حل پازل های مختلف مردمان دهکده تان را نجات دهید.

Ancients of Ooga PC-PROPHET

Ancients of Ooga PC-ALiAS RIP | 53mb

ADMIN بازدید : 266 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 نام اپیزود اول بازی Unearthed می باشد که توسط  تیم Semaphore تولید و بوسیله Semanoor برای کامپیوتر منتشر شده است و درباره کاشف مسلمان ابن بطوطه می باشد. این بازی در اصل به زبان عربی بوده که با صدای انگلیسی در نسخه طلایی خود عرضه شده است و دارای ۲۱ زبان زیرنویس از جمله زبان فارسی می باشد. داستان بازی درباره یک شکارچی پارسی ثروتمند به نام جواد می باشد که همراه با خواهرش دانیا یک تماس تلفنی از مراکش دریافت می کند و از اینجاست که داستان بازی شروع می شود. آنها به دنبال کاشف بزرگ مسلمان یعنی ابن بطوطه هستند و در طول این جست و جو با رهبران ارتش های نظامی، قاچاقچیان آثار باستانی و .. روبرو می شوند که با اتفاقاتی که می افتد داستان بازی را جذابتر می کند.

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 PC-FANiSO

ziba بازدید : 61 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : حدیث دهقان ، مهرزاد امیرخانی ،

آهنگساز : حسین قربانپور ،

تنظیم : فربد یزدانفر
میکس و مسترینگ : سعید شایان

 

ADMIN بازدید : 56 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع پرنده های مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

ADMIN بازدید : 46 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نشد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمصری به نام نشد با بالا ترین کیفیت
ترانه : علیرضا پیروزی ، آهنگ و تنظیم : بابک مافی ، میکس و مستر : حامد برادران

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 1,520
  • بازدید کلی : 124,518