loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 79 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (1)

SecurityCam 1.7.0.4 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این نرم افزار مانند یک نرم افزار امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند

ADMIN بازدید : 59 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Dr.Web Security Space & Anti-Virus – برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

ADMIN بازدید : 63 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم. Bitdefender Autopilot : این قابلیت کاربر را از هرگونه دخالتی در اینکه ویروس ها را شناسایی یا حذف کند خلع میکند و به این ترتیب نیازی به سپری کردن وقت جهت شناسایی و حذف ویروس ها تلف نخواهد شد و این بخش کاملاً اتوماتیک تصمیمات امنیتی را انجام خواهد داد. Bitdefender Safepay : این روزها که تجارت الکترونیک رونق یافته است ، خطرات زیادی هم بوجود آمده است. این بخش با باز نمودن درگاه های پرداخت آنلاین در صفحات ویژه محافظت شده گویی شما را در هنگام پرداخت الکترونیک در قفسی با ماموران تا دندان مسلح قرار داده است و به این ترتیب خطر سرقت اطلاعات توسط هکرها به نزدیک صفر خواهد رسید. Internet protection: دنیای وب پر است از وبسایت های آلوده که قصد بر سوء استفاده های مختلف از کامپیوتر شما را دارند. توسط این قابلیت نرم افزار با بررسی عملکرد سایت ها ، چناچه قصد بر نفوذ غیرقانونی داشته باشند ، مقابله خواهد کرد. Safe Social Networking : شبکه های اجتماعی این روزها رونق یافته اند. بهتر است بخشی ویژه به طور خاص با الگوریتم های مخصوص بیت دفندر شما را در شبکه های اجتماعی نیز مورد حمایت داشته باشد. Total Privacy : حفظ حریم خصوصی بسیار مهم است. این قابلیت شما را در هنگام ارسال و دریافت ایمیل و پیام ها و وبگردی ها و تاریخچه های اینترنت محافظت خواهد کرد. USB Immunizer : انتقال ویروس از طریق حافظه های فلش usb معضل بزرگی است. با این بخش در هنگام اتصال حافظه usb کامپیوتر تحت نظر خواهد بود و از ورودی هرگونه ویروس جلوگیری خواهد شد. Active Virus Control : توسط این قابلیت ویندوز هر لحظه در حال کنترل شدن است و تمامی فعالیت های مخفی فایل ها و نرم افزارها کنترل می شود تا در صورت مشکوک بودند و ویروس ها از بین بروند. Rescue Mode : اگر ویروس ها و انواع فایل های مخرب قابل حذف تحت سیستم عامل نباشند. در حالت Rescue Mode نرم افزار آنها را به طور کامل حذف خواهد کرد. Antispam : برای مبارزه با هرزنامه ها Two-way Firewall : بررسی و محافظت از لایه های امنیتی ویندوز و پورت ها در هنگام فعالیت در اینترنت و بلاک کردن ورودی های غیرمجاز و همچنین حفظ امنیت کاربر در هنگام اتصال به مودم های بی سیم و وای-فای Antiphising: جلوگیری از حملات فیشینگ موجود در اینترنت File Shredder : حذف امن فایل های محرمانه که قصد نابودی آنها را دارند به صورتی که دیگر به هیچ وجه قابل بازیابی نیستند. File Encryption : قفل کردن فایل های شخصی Scan Dispatcher : در برخی از زمان ها که کامپیوتر بدون استفاده روشن مانده است این بخش سعی در اسکن فایل های کامپیوتر خواهد داشت تا ویروس ها را بیابد.

 

ADMIN بازدید : 100 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

ZoneAlarm Pro Firewall فایروالی قدرتمند با امکانات امنیتی فراوان برای حفظ امنیت کاربر در مقابله با حملات اینترنتی و نفوذ می باشد. این نرم افزار با کنترل زنده تبادل اطلاعات سیستم با دنیای اینترنت به بررسی تمامی داده ها پرداخته و از هک و نفوذ از طریق اینترنت جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش مانع از حملات اینترنت از جمله هکرها به کامپیوتر خواهد شد و هرگونه ارتباطات مشکوک و یا غیرمجاز توسط فایروال فیلتر خواهد گشت. ZoneAlarm Pro Firewall میتواند با شناسایی این حملات و ارتباطات به امنیت بیشتر کاربر کمک کند. این نرم افزار با دور نگهداشتن هکرها و بلاک نمودن رخنه های امنیتی و مخفی نگهداشتن کاربر در گشت و گذارهای اینترنتی به راحتی میتواند از نشت اطلاعات جلوگیری کند که این مسئله با دارا بودن فایروال دو لایه در این نرم افزار امکان پذیر شده است. در برخی از مواقع ، وبسایت ها و هکرها به بررسی و ذخیره اطلاعات کاربر در هنگام مشاهده وبسایت ها اقدام میکنند ، با وسیله بخش جدیدی به نام Do Not Track که به نرم افزار اضافه شده است ، امکان پیگیری داده های کاربر میسر نخواهد بود. Facebook Privacy Scan نیز باتوجه به اهمیت شبکه های اجتماعی به نرم افزار افزوده شده است تا فیس بوک گردی کاربران کنترل کرده و نقاط ضعف امنیتی آنها را گوشزد نماید.

 

ADMIN بازدید : 55 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. نرم افزار علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همانطور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد. نرم افزار دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد. قابلیت دیگر حفظ امنیت کاربر در فیس بوک و توییتر است که بعنوان بخش جدید نرم افزار امنیت کاربر در شبکه های اجتماعی را در کنترل قرار میدهد. parental control نیز دیگر بخش اضافی در این نرم افزار که مخصوص والدین و کنترل وبسایت ها می باشد که کاربر میتواند به بلاک نمودن سایت ها غیرقانونی بپردازد. از نظر سبک بودن و کاهش ندادن سرعت سیستم نرم افزارهای شرکت eset زبانزد خاص و عام بوده و در کنار آپدیت های روزانه یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در اختیار شما قرار دارد.

\"\"

ADMIN بازدید : 92 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

COMODO Internet Security نرم افزاری امنیتی کامل شامل آنتی ویروس و فایروال می باشد که امنیت قابل توجهی را در دنیای اینترنت برای کاربر فراهم می نماید. این نرم افزار دارای ۳ لایه امنیتی قدرتمند جهت محافظت از سیستم کاربر می باشد. از بین بردن انواع ویروس و فایل های مخرب و جاسوس افزارها باعث پاکسازی ویندوز خواهد شد و از طرفی وجود فایروال قدرتمند اجازه نفوذ و دزدی اطلاعات از طریق اینترنت را از بین خواهد برد. کنترل کامل نرم افزارها اجازه اتصال غیرمجاز هیچ نرم افزار و فایلی را به اینترنت نخواهد داد و کاربر از تمامی اتصالات مطلع خواهد بود و کنترل اتصالات در اختیار کاربر است و میتواند نسبت قطع نمودن یا اتصال و یا اتصال با سطح دسترسی محدود آنها اقدام نماید. وجود anti-spyware و anti-rootkit باعث می شود نرم افزاری که به عنوان رایگان ارائه شده است قابل رقابت با نرم افزارهای تجازی قدرتمندی باشد. جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود و به این ترتیب سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند. آپدیت های منظم نرم افزار به سادگی انجام می شود و با اتصال به اینترنت نرم افزار به طور خودکار آپدیت خواهد شد. نرم افزار به صورت زنده و در تمامی ثانیه های فعالیت ویندوز مشغول به کار بوده و تمامی اطلاعات را بررسی خواهد کرد و البته باتوجه به سبک بودن نرم افزار هیچ خللی در دیگر فعالیت های کاربر بوجود نخواهد آمد.

 

ADMIN بازدید : 68 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Bitdefender Internet Security نرم افزار امنیتی در دنیای آفلاین و آنلاین محصول شرکت قدرتمند بیت دفندر می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات لازم جهت یک نرم افزار امنیتی را داراست و فقط در چند زمینه تقریبا غیر ضروری از نسخه بالاتر خود یعنی Total Security امکانات کمتری را یدک میکشد. این نرم افزار با داشتن فایروال و امکانات لازم جهت امنیت در دنیای آنلاین در کنار قابلیت های آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت شما را تا مرز ۱۰۰% افزایش خواهد داد. امکانات کامل نرم افزار را در ادامه مطلب توضیح داده ایم.

 

ADMIN بازدید : 69 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند. همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

 

\"\"

 

ADMIN بازدید : 57 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Bitdefender Total Security محصول شرکتی قدرتمند و معروف که سال هاست یکی از برترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا محسوب می شود و همچنین چندین سال متوالی نیز توانسته رتبه ۱ بهترین آنتی ویروس را از نظر بسیاری از کارشناسان و مجلات فناوری نظیر پی سی مگ کسب کند. بسته Total Security در کنار چندین محصول دیگر این شرکت به عنوان کامل ترین نرم افزار امنیتی ارائه می شود که تمامی امکانات لازم جهت حفاظت در بالاترین سطح ممکن را به ارمغان می آورد. توضیحات کامل همه امکانات نرم افزار را در ادامه مطلب برای کاربران آماده نموده ایم.

\"\"

ADMIN بازدید : 39 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر میشوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل هایی اجرایی مخلوط میکنند و برای قربانی ارسال میکنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته میشوند برای دزدیدن پسورد استفاده میکنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید.این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما میباشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار میباشد.

\"\"

ADMIN بازدید : 52 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اینترنت استفاده نمایید کافی است Panda Internet Security را انتخاب کنید. حفاظت از اطلاعات محرمانه, جلوگیری از ورود هکرها, جلوگیری از سرقت جزئیات حساب بانکی, جلوگیری از ورود ویروس ها و برنامه های جاسوسی و … از قابلیت های بی نظیر این مجموعه نرم افزاری قدرتمند است.مدل امنیتی جدید و بی نظیر این مجموعه شناسایی بیش از یک میلیون ویروس و دیگر برنامه ها را تضمین می نماید .

 

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 1,512
  • بازدید کلی : 124,510