loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 72 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

GridinSoft Trojan Killer 2.2.5.1 روزانه تعداد زیادی از سیستم های کامپیوتری به دلیل الوده بودن برخی سایت ها در اینترنت میزبان جدید ویزروس ها و تروجان های می شوند و شروع به اسیب رسانی به سیستم مورد نظر می کنند. GridinSoft Trojan Killer نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که از ورود هر گونه تروجان و میل وار به سیستم جیلوگیری کرده و تمامی تروجان های موجود بر روی سیستم را پاکسازی و حذف می نماید. سیستم امنیتی این نرم افزار مانند یک فایروال امنیتی کار کرده و از ورود داده های آلوده ، SPYWAREها و بد افزار هابه سیستم جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از مروگر های مختلف ، جلوگیری از ورود تروجان ها از نرم افزار ها ، محافظت کامل از سیستم و … اشاره کرد. این نرم افزار را در ادامه مطلب به همراه دیگر ویزگی ها میتوانید دریافت نمائید.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Sticky Password 7.0.7.69 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و … محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

BackUp Maker 7.003 قادر است از تمامی اطلاعات مهم شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند ، داده‌های خود را انتخاب کنید و به صورت انتخابی تنظیمات اتوماتیکی را برای Backup‌های برنامه ریزی شده قرار دهید و مقصد آن را تعیین کنید .فایل‌های با ارزش شما با فرمت zip به‌هارد دیسک و فلش یا مستقیما به سی دی و دی وی دی منتقل می‌شوند. برای این که مطمئن باشید داده‌های مهم شما در همه زمان‌ها در امنیت هستند بک آپ میکر به میزان فوق العاده ای تا ۲۵۶ بیت (AES) داده‌های امنیتی شما را رمزگذاری می‌کند. این نرم افزار حتی می‌تواند از طریق آپ لود اطلاعات بک آپ شده را به وب سروری منتقل کند. نکته مهم برای کارشناسان امنیتی، شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار Backup Maker به صورت نامحدود و اطلاعات را ایمن سازید . Backup Maker فایل‌ها را تغییر می‌دهد و به میزان مورد نیاز شما از فایل‌های شما بک آپ تهیه می‌کند.

ADMIN بازدید : 65 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

O&O SafeErase 8.0.42 با استفاده از این نرم افزار می توانید با چند کلیک اطلاعات و فایل های خود را برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز حذف کنید. این نرم افزار، فایل ها را به صورتی پاک می کند که افراد غیر مجاز هیچ شانسی برای بازگردانی فایل های قدیمی و سوء استفاده از ان ها نخواهند داشت. با پاکسازی این نرم افزار، تمام فایل ها، تنظیمات، برنامه ها و سیستم عامل حذف می شوند، به طوری که بازیابی غیر ممکن خواهد بود. همچنین این برنامه قادر است تمامی اطلاعات پارتیشن کامپیوتر را بدون رسانه بوت حذف کند. پس از راه اندازی مجدد سیستم، فرآیند حذف به صورت خودکار آغاز می شود. سیستم گزارش های پیشرفته و مدیریت لیست ها برای روش حذف چندباره نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین O&O SafeErase قادر است تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر مانند کوکی ها، اطلاعات فرم ها و تاریخچه اینترنت را به صورت کامل و یا جداگانه حذف کند. پس از حذف، هیچ کس نمی تواند به فعالیت های اینترنتی، ردیابی و حساب های آنلاین شما دسترسی غیر مجاز داشته باشد.

ADMIN بازدید : 119 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

CoolUtils Total Image Converter 5.1.39 نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 87 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 10.0.3.0 Final شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود اماده کرده ایم.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.

ADMIN بازدید : 92 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

نام اموزش : PRO Photoshop 30 Day
سال انتشار: 2014
موضوع آموزش : گرافیک
نوع پست : آموزشی
تولیدکننده : Phlearn
PRO Photoshop مجموعه اموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای توسط کمپانی Phlearn می باشد . در آموزش یادمیگیرید تصاویر موردنیاز خود را رتوش نمایید و رنگ آن ها را تغییر دهید یا حتی تصاویر را به طوری ویرایش نمایید که شاید برای دوست شما باورنکردنی باشد . تصاویر را میتوانید به صورت ادیت نمایید که انگار آرایش هست ، شما با این مجموعه موفقیت خود را در زمینه رتوش در برنامه Photoshop تضمین می نمایید.

ADMIN بازدید : 35 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Space Wallpapers 2014 مجموعه تصاویری فضا و سیارات گرفته شده سال 2014 می باشد . تمامی عکس ها نقاشی شده یا گرفته شدن در مرکز فضایی و دوربین های زمینی می باشد . تصاویر بسیار باورنکردنی از سیاراتی که حتی ندیده اید تصاویر باکیفیت Hd که شما برای شما کمی باورنکردنی باشد . شما میتوانید این مجموعه عکس های فضا و سیارات را با حدود 100 عکس از وبسایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 44 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

Oscilab یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 62 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 82 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

در صورتی که به یک نرم افزار مطمئن و سریع جهت دانلود ویدئو نیاز دارید، Bigasoft Video Downloader Pro قطعا نرم افزاریست که شما دنبالش هستید. این نرم افزار پر قدرت قادر است ویدئو های با کیفیت را از قبیل HD, HQ, 3D  که آنلاین پخش می شوند را ذخیره کرده و به فرمت های  MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, FLV, MPG, VOB  تبدیل کند. همچنین می توانید ویدئو ها را به نسخه موبایل تبدیل کنید.  یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار امکان ذخیره صوت ویدئو به فرمت های  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, FLAC, OGG می باشد، به طور خلاصه می توان گفت با نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro هر نوع ویدیویی را می توانید با هر کیفیتی دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 63 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Opera 21.0 سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

ADMIN بازدید : 47 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nitro Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد.

ADMIN بازدید : 60 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

ADMIN بازدید : 58 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی راه اندازی و پیکر بندی سرورهای لینوکس را آموزش می دهند .لینوکس به هسته ی سیستم‌عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند ( در این مقاله هم منظور از لینوکس، سیستم عامل هایی است که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند).لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.

ADMIN بازدید : 79 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (1)

SecurityCam 1.7.0.4 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این نرم افزار مانند یک نرم افزار امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند

ADMIN بازدید : 48 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1 . 13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

ADMIN بازدید : 90 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

CrystalDiskInfo 6.1.12 نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.

 

ADMIN بازدید : 79 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

ADMIN بازدید : 61 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

PhotoInstrument 6.9 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.
 

ADMIN بازدید : 48 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

KMPlayer 3.8.0.122 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.122 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

ADMIN بازدید : 45 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Passmark PerformanceTest 8.0 می توانید اطلاعات سخت افزار و نرم افزار خود را ببینید . با این نرم افزار میتوانید مشخصات سخت افزار ها را ببینید و یکی از ویژگی های این نرم افزار نوع علمکرد سخت افزار هاست می توانید ببینید که ببینید میزان مصرف Cpu و میزبان مصرف Ram  ،و می توانید اطلاعات و میزان دمای سخت  ها را به صورت کامل ببینید . این نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد.

 

ADMIN بازدید : 123 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۸ و ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

ADMIN بازدید : 57 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

ADMIN بازدید : 72 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

ADMIN بازدید : 49 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

Cosmetic Guide 2.1.7 در این مطلب از وبسایت اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاننرم افزار Cosmetic Guide را برای دانلود کاربران عزیز اماده کرده ایم.Cosmetic Guide نام نرم افزاری است که می تواند تمامی کارهای ویرایش تصاویر چهره مانند تصحیح نقص لوازم آرایشی استفاده شده در صورت را انجام دهد . با این نرم افزار می توانید عکس های مورد نظر خود را به گونه ای ویرایش کنید که بسیار زیبا تر از آنچه که هستند به نظر بیایند .در این نرم افزار ابزارهایی برای صاف کردن چین و چروک چهره، کاهش تورم و پف زیر چشم، حذف خال و دیگر عیوب پوستی، سفید کردن دندان ها و حتی ابزاری برای بزرگ و کوچک نمودن بینی و دهان و رفع شکم و تقویت عضلات، قرار داده شده است.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 93 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Cisco Packet Tracer دانلود نرم افزار شبیه ساز شبکه های سیسکو Cisco Packet Tracer v6 0 1

شرکت Cisco بعنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت در زمینه ساخت، طراحی و اجرای شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات آن در جهان شناخته شده است. در پست امروز وبسایتاشکان دانلود،نرم افزار قدرتمند جهت شبیه سازی شبکه های سیسکو را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. Cisco Packet Tracer ابزاری برای شبیه سازی شبکه های سیسکو است که توسط شرکت سیسکو برای یادگیری اصول و مفاهیم شبکه ارائه شده است.این نرم افزار قابلیت شبیه سازی شبکه های کامپیوتری ساده و پیچیده را دارد و برای استفاده استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته شبکه های کامپیوتری سیسکو طراحی شده است.برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

Packet Tracer یک شبیه ساز شبکه های سیسکو است که نه تنها می تواند در بخش آموزشی مورد استفاده قرار گیرد بلکه می تواند شبیه سازی شبکه های کامپیوتری ساده را نیز بر عهده بگیرد. این ابزار توسط شرکت سیسکو سیستم ایجاد شده و به صورت رایگان برای استفاده استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته شبکه های کامپیوتری سیسکو ارائه شده است. Packet Tracer ابزاری برای یادگیری اصول شبکه و همچنین توسعه مهارت های خاص فن آوری سیسکو برای ارائه به دانش آموزان و معلمان نیز می باشد.

ADMIN بازدید : 59 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
ASPMaker نرم افزار ساخت صفحات asp از پایگاه داده ASPMaker 11 0 4
 
ASPMaker 11.0.4 در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم افزار ASPMaker را برای دانلود کاربران عزیز اماده کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند.همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت ویرایش رکورد ها،قابلیت طراحی صفحات وب،توانایی اقدام به ارائه اطلاعات و … اشاره کرد.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملارایگان از وبسایت اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندریافت نمایید.
ADMIN بازدید : 46 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Raidcall با تمام نرم افزار های چت فرق دارد . این نرم افزار امکان چت تصویری و صوتی برای شما فراهم می نماید . نرم افزار رادیکال امکان چت با گیمرها را دارد و حدود ۲۰۰ بازی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار امکاناتی دارد جهت ظبط صدای چت ، ظبط چت های تصویری حدود ۸۰ درصد از مصاحبه های اینترنتی توسط Raidcall انجام میگردد . Raidcall یک مسنجر قدرتمند تحت وب می باشد ، رادیکال حدود ۵۰۰ هزار عضو دارد و یکی از معتبرترین نرم افزار های گفتگو آنلاین سطح B شناخته شده است .

ADMIN بازدید : 57 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 53 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید . با این فیلم آموزشی یاد میگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس در ۱ ساعت گام به گام بدون هیچ آگاهی از چگونگی ساخت یک وبسایت بسازید . این آموزش به شما هر مرحله چگونگی ساخت یک وب سایت را از گرفتن میزبانی و نصب وردپرس برای انتخاب یک موضوع و ایجاد یک لوگو نشان می دهد.

ADMIN بازدید : 50 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در زمینه فایل های صوتی و موسیقی می باشد. این نرم افزار به طور کلی دارای ۴ بخش است که به ترتیب create , design , edit produce می باشد که امکانات نرم افزار در این ۴ بخش تعبیه شده اند. اگر بخواهیم به طور اختصار امکانات نرم افزار را نام ببریم بایستی گفت که این نرم افزار دارای توانایی ویرایش فایل های صوتی،تبدیل فرمت فایل های صوتی،ضبط فایل های صوتی،بهبود کیفیت و ترمیم فایل های صوتی و ریپ و رایت نمودن فایل های صوتی برروی لوح های فشرده می باشد. فرمت های صوتی پشتیبانی شده در این نرم افزار شامل WMA, MP3, Ogg, FLAC و WAV می باشند. این نرم افزار دارای امکانات ضبط موسیقی و همچنین میکس کردن صداها و موزیک های مختلف با یکدیگر است. قابلیت استخراج صدای ویدیوها و ذخیره سازی آنها با فرمت دیگر در کنار قابلیت بریدن و چسباندن موزیک ها به یکدیگر این امکان را میدهد که کاربر توانایی انتخاب و محدوده موزیک دلخواه را داشته باشد. توانایی رفع نویز صداها و همچنین بلند یا کم کردن صدا در محدود زمانی فایل های صوتی و قرار دادن انواع افکت نیز از دیگر امکانات Ashampoo Music Studio محسوب می شود. توانایی مدیریت و دسته بندی موزیک با استفاده از تگ های title و artist نیز کمک میکند تا کاربر بتواند به سادگی فایل های صوتی را مدیریت نماید. توانایی رایت لوح های فشرده audio و mp3 از موسیقی ها برروی لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray نیز در این نرم افزار فراهم آمده است.

\"\"

ADMIN بازدید : 42 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

FormatFactory نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان و کارا برای تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین عکس ها می باشد. در واقع این نرم افزار مبدل مالتی مدیا می باشد و میتواند انواع فرمت های مالتی مدیا را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن نرم افزاری کامل برای rip انواع لوح های فشرده صوتی و تصویری audio dvd و video dvd می باشد و این نوع لوح های فشرده را به فرمت های معمول مالتی مدیا تبدیل و روی هارد دیسک کپی می نماید. عملکرد اصلی نرم افزار در حوزه تبدیل فرمت است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و عکس آنها را به یکدیگر تبدیل می نماید. فرمت های ویدویی نظیر MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF و MP3, AVI, 3GP, MKV, MOV, MMF, AMR, M4A, MP2, ICO, TIF, PCX, TGA و صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و عکس JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA و… توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. همچنین فرمت های خاص rmvb نیز در این نرم افزار مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. در کنار این قابلیت ها نرم افزار میتواند روی فیلم ها و عکس ها واترمارک قرار دهد و همچنین حجم فایل ها را کاهش دهد و ویدیوهای خراب را تا حدودی تعمیر نماید. در نسخه جدید این نرم افزار با ویندوز ۸ نیز سازگاری یافته است.

\"\"

ADMIN بازدید : 50 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Office Tab Enterprise نرم افزاری بسیار عالی برای اضافه کردن قابلیت Tab-Browsering با نرم افزارهای بسته Mircosoft Office می باشد. همانطور که میدانید در نرم افزارهای آفیس اگر بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان باز کنید باید هرکدام از آنها در پنجره باز کنید و همانند نرم افزارهای مرورگر نیست که هر فایل در یک تب باز شود و این در زمانی که نیازمند سرعت عمل باشید بسیار دردساز خواهد بود ولی با نرم افزار Office Tab Enterprise میتوانید به راحتی قابلیت باز شدن تمامی فایل ها در یک پنجره نرم افزار و قابلیت تب را به نرم افزارهای بسته Office اضافه کنید. Office Tab Enterprise با پشتیبانی از نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project و Visio و… میتواند به سادگی قابلیت  Tab-Browsering را در آنها فعال کند تا سریعتر بتوانید نسبت به مدیریت و ویرایش فایل های خود بپردازید. 

\"\"

ADMIN بازدید : 58 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

\"\"

ADMIN بازدید : 48 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Wondershare Data Recovery یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد. استفاده از این نرم افزار در عین قدرتمند بودن آن بسیار ساده و سریع است چرا که هر نوع بازیابی فقط دارای ۳ مرحله اصلی خواهد بود. انتخاب نوع جستجو ، جستجو و مشاهده نتایج. نرم افزار دارای ۴ روش برای بازیابی اطلاعات حذف شده است که شامل بازیابی از روی هارد دیسک فرمت شده،درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده و حذف شدن اطلاعات به روش های عادی که تمامی آنها توسط Wondershare Data Recovery قابل بازیابی هتسند. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۵۰ فرمت فایل نظیر عکس،ویدیو،اسناد،موزیک و فایل های فشرده و… هیچ نوع فایل از دسته رفته ای را برای بازیابی از دست نخواهد داد. همچنین این نرم افزار در کنار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک میتواند انواع اطلاعات را از روی هارد های اکسترنال،حافظه های usb،گوشی های موبایل و… نیز بازیابی نماید. یکی از قابلیت های مهم نرم افزار نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت بندانگشتی است که این قابلیت برای انجام فرایند بازیابی عکس ها بسیا موثر خواهد بود. قابلیت pause یعنی نگهداشتن جستجو و ادامه آن در زمانی دیگر نیز در این نرم افزار تعبیه شده است و همچنین توانایی ذخیره کردن نتیجه جستجو و انجام فرایند بازیابی در زمانی دیگر نیز از امکانات مهم نرم افزار Wondershare Data Recovery محسوب می شود. 

\"\"

ADMIN بازدید : 77 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

\"\"

ADMIN بازدید : 77 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

\"\"

ADMIN بازدید : 44 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Reg Organizer نرم افزاری کامل در زمینه رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از سیستم عامل های محصول مایکروسافت نظیر ویندوز xp و ۷ و ۸ میتواند به صورت کامل کنترل رجیستری را در اختیار بگیرد. دارا بودن ابزار پاکسازی رجیستری با جستجوی عمیق که میتواند ورودی های نامعتبر و مشکلات فایل های dll را رفع نماید. همچنین میتواند با جستجوی عمیق فایل های ورودی رجیستری مختص هر نرم افزار نصب شده روی ویندوز را بیابد و این در زمانی که یک نرم افزار به صورت ناقص از روی ویندوز حذف شده باشد بسیار کار آمد است. در کنار این قابلیت توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز در Reg Organizer تعبیه شده است. قابلیت ویرایش و نمایش فایل های رجیستری *.reg نیز میسر است که میتواند همانند یک فایل قابل ویرایش فایل های رجیستری را باز نموده و آنها را ویرایش نماید. قابلیت import کردن فایلی جدید در رجیستری و همچین export کردن نیز ممکن می باشد. توانایی دیگر نرم افزار در یکپارچه سازی و دیفرگمنت رجیستری و همچنین کاهش حجم رجیستری می باشد. قابلیت های مدیریتی رجیستری ویندوز نظیر تغییرات در کلیدهای رجیستری ها و مشاهده تغییرات حاصل از نصب نرم افزارهای جدید در رجیستری و همچنین بررسی اینکه کدام یک از کلیدها و ورودی های رجیستری مربوط به کدام نرم افزار می باشد. در کنار این ابزارها بخش disk cleanup نیز برای پاکسازی فضای هارد دیسک در Reg Organizer نیز وجود دارد.

\"\"

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 1,536
  • بازدید کلی : 124,534