loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 44 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

Oscilab یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 62 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 41 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

ElectroChuckعنوان بازی بسیار زیباییست که شما عاشق آن خواهید شد! این بازی یک ماجراجویی اکشن با روندی سریع است .در این بازی وظیفه اصلی شما کنترل یک جوجه بامزه جهت برخورد نکردن با سیم های برق دار است. این بازی دارای گیم پلی شاد و فضای رقابتی، می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. این بازی دارای چندین دنیا با ده مرحله در هر دنیا، گرافیک رتینا و طراحی زیبا و … می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 60 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Android Collection Pack 04 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک چهارمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

ADMIN بازدید : 84 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

ADMIN بازدید : 73 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (4)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند.

 

ADMIN بازدید : 74 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (3)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 82 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (1)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 59 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 53 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی TripTrap یک بازی فکری است که در آن شما به یک موش به‌نام Ched که بسیار هم گرسنه است در پیدا کردن غذا کمک می‌کنید. او باید راهی برای رسیدن به پنیر‌های روی میز پیدا کند و شما وظیفه دارید به او کمک کنید تا هربار این مسیر را طی کند. مراحل بازی در ۴ اتاق مختلف و مجموعاً در ۸۰ مرحله انجام می‌گیرد. همچنین دو نوع سبک بازی اصلی وجود دارد که در سبک دوم (Puzzle Mode) تعداد پرش‌هایی که می‌توانید داشته باشید محدود است تا بازی جذابتر باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی  به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 52 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Crazy Sapper یک بازی فکری است که از یکی از بازی‌های کلاسیک ویندوز، Minesweeper الهام گرفته است. در این بازی شما در نقش یک جنرال در تلاش برای رسیدن به کمپ نظامی هستید و در مسیرتان مین‌های زیادی وجود دارد، شما باید بتوانید از مسیری که مین در آن نیست عبور کنید و به مقصد برسید تا بتوانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 78 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 54 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

ADMIN بازدید : 58 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

 

ADMIN بازدید : 57 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 57 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

\"\" 

ADMIN بازدید : 55 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Shadow Blade داستان جنگجوی جوانی است به‌نام Kuro که برای رسیدن به بالاترین درجه‌ی شمشیرزنی تلاش می‌کند. در این بازی مراحل زیادی وجود دارد که آن‌ها تله‌های زیادی نیز برای گمراه کردن Kuro وجود دارد. شما باید سریع، بی‌‌صدا و آگاه از محیط اطرافتان باشید تا بتوانید به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. در این بازی ۴۰ مرحله قرار داده شده است. همچنین بازی دارای محیطی ۳‌بعدی با انیمیشن‌های زیبا است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

\"\"

ADMIN بازدید : 58 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Boat Browser Mini یکی از نرم افزارهای مرورگر اینترنت در دیوایس های آندرویدی است که موفق به کسب محبوبیت بالا به دلیل ارائه امکانات بی نظیر در کنار اجرای سبک برنامه شده است . نرم افزاری که وظیفه ی خود را خوب میداند و به شما در هر چه لذت بخش تر شدن وب گردیتان کمک میکند . اجرای روان برنامه ، گرافیک ساده و سبک مختص به نسخه ی mini ، امکان ذخیره صفحات و بوک مارک کردن از دیگر ویژگی های این نرم افزار می  باشد . در آخرین نظرسنجی های انجام شده به عنوان محبوب ترین مرورگر اینترنتی آندروید این نرم افزار در 3 رتبه ی اول قرار گرفته بود که همین عنوان قادر به توضیح محبوبیت بالای این برنامه با ملیون ها کاربر در سراسر دنیا می باشد . شما عزیزان می توانید برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

S.W.A.T بازدید : 48 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Numbers یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند با ساخت نمودارها و جداول و با استفاده از فرمول‌های موجود در برنامه، مباحث آماری گوناگون را تحت پوشش قرار دهد. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Numbers بهترین ابزار موجود برای ساخت نمودارهای شکیل و کاربردی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد.

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 1,493
  • بازدید کلی : 124,491