loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 92 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

نام اموزش : PRO Photoshop 30 Day
سال انتشار: 2014
موضوع آموزش : گرافیک
نوع پست : آموزشی
تولیدکننده : Phlearn
PRO Photoshop مجموعه اموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای توسط کمپانی Phlearn می باشد . در آموزش یادمیگیرید تصاویر موردنیاز خود را رتوش نمایید و رنگ آن ها را تغییر دهید یا حتی تصاویر را به طوری ویرایش نمایید که شاید برای دوست شما باورنکردنی باشد . تصاویر را میتوانید به صورت ادیت نمایید که انگار آرایش هست ، شما با این مجموعه موفقیت خود را در زمینه رتوش در برنامه Photoshop تضمین می نمایید.

ADMIN بازدید : 58 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی راه اندازی و پیکر بندی سرورهای لینوکس را آموزش می دهند .لینوکس به هسته ی سیستم‌عامل های شبه یونیکس می‌گویند که که در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس تروالدز توسعه یافت. برخی به سیستم عامل هایی که از هسته‌ٔ لینوکس استفاده می‌کنند (به این خاطر که نام لینوکس به طور گسترده در رسانه ها استفاده می‌شود و نامی رایج تر است) نیز لینوکس می‌گویند ( در این مقاله هم منظور از لینوکس، سیستم عامل هایی است که از هستهٔ لینوکس استفاده می‌کنند).لینوکس قابل نصب بر روی انواع سخت‌افزارهاست، از ساعت (Linux Watch)، تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، مسیریاب‌ها، و کنسول‌های بازی گرفته تا رایانه‌های رومیزی، رایانه‌های بزرگ و ابررایانه‌ها.به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای گسترش نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مانند گنوم و کی‌دی‌ای و اکس‌اف‌سی‌ای و مجموعه‌های اداری مانند اُپن آفیس هستند.

ADMIN بازدید : 48 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1 . 13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

ADMIN بازدید : 49 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

Cosmetic Guide 2.1.7 در این مطلب از وبسایت اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاننرم افزار Cosmetic Guide را برای دانلود کاربران عزیز اماده کرده ایم.Cosmetic Guide نام نرم افزاری است که می تواند تمامی کارهای ویرایش تصاویر چهره مانند تصحیح نقص لوازم آرایشی استفاده شده در صورت را انجام دهد . با این نرم افزار می توانید عکس های مورد نظر خود را به گونه ای ویرایش کنید که بسیار زیبا تر از آنچه که هستند به نظر بیایند .در این نرم افزار ابزارهایی برای صاف کردن چین و چروک چهره، کاهش تورم و پف زیر چشم، حذف خال و دیگر عیوب پوستی، سفید کردن دندان ها و حتی ابزاری برای بزرگ و کوچک نمودن بینی و دهان و رفع شکم و تقویت عضلات، قرار داده شده است.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 53 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید . با این فیلم آموزشی یاد میگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس در ۱ ساعت گام به گام بدون هیچ آگاهی از چگونگی ساخت یک وبسایت بسازید . این آموزش به شما هر مرحله چگونگی ساخت یک وب سایت را از گرفتن میزبانی و نصب وردپرس برای انتخاب یک موضوع و ایجاد یک لوگو نشان می دهد.

ADMIN بازدید : 93 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

EximiousSoft Banner Maker یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی ، دگمه های وب ، هیدر و گرافیک های مخصوص وب می باشد . این برنامه با پشتیبانی از ساختن چندین لایه مختلف ، به شما این امکان را می دهد تا از چندین تصویر و لایه مختلف برای زیبا تر ساختن بنر خود استفاده نمایید . همچنین EximiousSoft Banner Maker قادر است تا از طرح های از پیش ساخته ای نظیر وکتور ، گرادینت ، پترن و بک گراند برای پر کردن کادر مورد نظرتان و یا متونی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی آن در ساخت سایه برای تصاویر و همچنین افزودن افکت های ۳ بعدی به تصاویر اشاره نمود .

 

ADMIN بازدید : 116 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Banner Maker Pro 7.0.5.1 نام نرم افزاری  قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف که مهمترین آن تبلیغات می باشد ، استفاده کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.

 

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 1,598
  • بازدید کلی : 124,596