loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 77 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

آموزش تصویری کار با مسنجر LINK,با گسترش تعداد کاربرانی که از سیستم عامل هایی همچون اندروید و iOS استفاده می کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 87 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 10.0.3.0 Final شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود اماده کرده ایم.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.

ADMIN بازدید : 82 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

در صورتی که به یک نرم افزار مطمئن و سریع جهت دانلود ویدئو نیاز دارید، Bigasoft Video Downloader Pro قطعا نرم افزاریست که شما دنبالش هستید. این نرم افزار پر قدرت قادر است ویدئو های با کیفیت را از قبیل HD, HQ, 3D  که آنلاین پخش می شوند را ذخیره کرده و به فرمت های  MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, FLV, MPG, VOB  تبدیل کند. همچنین می توانید ویدئو ها را به نسخه موبایل تبدیل کنید.  یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار امکان ذخیره صوت ویدئو به فرمت های  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, FLAC, OGG می باشد، به طور خلاصه می توان گفت با نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro هر نوع ویدیویی را می توانید با هر کیفیتی دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 63 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Opera 21.0 سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

ADMIN بازدید : 59 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

ADMIN بازدید : 55 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

ADMIN بازدید : 54 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Cyclone 2.20 یک نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می باشد . این نرم افزار کسانی که از Dial-up استفاده میکنند می تواند خیلی مفید باشد . این نرم افزار یکی از نرم افزار های کمپانی jordysoft می باشد . ابزار های برنامه Internet Speed Booster و Internet Accelerator می باشد . این نرم افزار تقویت کننده سرعت اینترنت شما می باشد . این نرم افزار در ویندوز های ۹۵ , ۹۸ , windows me , xp , vista ,2003, 7 ,8 تست شده و اجرا می شود . این نرم افزار یکی سری از تغییرات CONFIG و تنظیمات ویندوز اعمال میکند که باعث بهینه سازی اینترنت شما خواهد شد . شما می توانید این نرم افزار را در ADSL , Dialup و lanserver و Local و ویندوز سرور خود را به راحتی افزایش دهید . گفته می شود که به طور خوکار ویندوز شما ۲۰ درصد از پهنای باند اینترنت شما استفاده میکند قابلیت این نرم افزار به این صورت هست ۲۰% را به ۱۰۰ درصد تبدیل خواهد کرد

ADMIN بازدید : 57 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

ADMIN بازدید : 72 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

ADMIN بازدید : 46 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Raidcall با تمام نرم افزار های چت فرق دارد . این نرم افزار امکان چت تصویری و صوتی برای شما فراهم می نماید . نرم افزار رادیکال امکان چت با گیمرها را دارد و حدود ۲۰۰ بازی را پشتیبانی می کند . این نرم افزار امکاناتی دارد جهت ظبط صدای چت ، ظبط چت های تصویری حدود ۸۰ درصد از مصاحبه های اینترنتی توسط Raidcall انجام میگردد . Raidcall یک مسنجر قدرتمند تحت وب می باشد ، رادیکال حدود ۵۰۰ هزار عضو دارد و یکی از معتبرترین نرم افزار های گفتگو آنلاین سطح B شناخته شده است .

ADMIN بازدید : 53 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (1)

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید . با این فیلم آموزشی یاد میگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس در ۱ ساعت گام به گام بدون هیچ آگاهی از چگونگی ساخت یک وبسایت بسازید . این آموزش به شما هر مرحله چگونگی ساخت یک وب سایت را از گرفتن میزبانی و نصب وردپرس برای انتخاب یک موضوع و ایجاد یک لوگو نشان می دهد.

ADMIN بازدید : 58 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

\"\"

ADMIN بازدید : 63 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (1)

WSUS Offline Update نرم افزاری بسیار عالی برای دانلود آپدیت ها و فایل های بروزرسانی امنیتی و عادی سیستم های مختلف ویندوز محصول شرکت مایکروسافت بدون نیاز به بخش Windows Update ویندوزها می باشد. همانطور که می دانید بخش بروزرسانی ویندوزها امکان ذخیره سازی و نگهداری فایل های آپدیت دانلود و نصب شده را نمی دهد و اگر قرار برنصب دوباره آنها برروی ویندوزی دیگر باشد بایستی مجدداً از بخش windows update دانلود شوند و این مسئله مسلماً نیازمند وقت و استفاده بیش از حد پهنای باند می باشد که در ایران به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست. ولی با استفاده از نرم افزار WSUS Offline Update میتوانید به راحتی فایل های بروزرسانی سیستم های ویندوز xp و vista و ۷ و ۸ در نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت و همچنین نسخه های server را به راحتی در هارد دیسک خود دانلود و نگهداری نمایید. این نرم افزار علاوه بر توانایی دانلود فایل های بروزرسانی ویندوز ، میتواند فایل های بروزرسانی نرم افزار Mircosoft Office را نیز دانلود و نگهداری کند. امیدواریم از این نرم افزار رایگان استفاده لازم را ببرید.

\"\"

ADMIN بازدید : 46 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

\"\"

ADMIN بازدید : 48 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، پوسته ای زیبا ، ( تم ) برای مرورگر گوگل کروم با موضوع دانلودها برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد . این پوسته ( تم ) توسط تیم دانلودها تهیه شده است ،  اگر از محیط یکنواخت گوگل کروم خود خسته شده اید به شما پیشنهاد می کنیم تا از این  پوسته زیبا استفاده نمایید تا به گوگل کروم خود از لحاظ گرافیکی جلوه زیبایی ببخشید ، برای دانلود و مشاهده توضیحات نصب این تم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

 

ADMIN بازدید : 79 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Universal Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های Google, Yahoo, Bing , OpenStreetMap می باشد. همانطور که میدانید Google, Yahoo, Bing, دارای بخشی به نام map می باشند که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش سرویس های نامبرده را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد. توسط این نرم افزار میتوانید انتخاب کنید که چه نوع نقشه ای را میخواهید. نقشه های ماهواره ای،نقشه راه ها،نقشه راه آهن ها و… که این به آسان تر شدن و نتیجه بخشی بهتر بسیار موثر است. پس از دانلود نقشه میتوانید اگر چندین نقشه است آنها را به هم بچسبانید و با فرمت های مختلف ذخیره یا پرینت کنید.

 

ADMIN بازدید : 50 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

FTP مخفف File Transfer Protocol است. FTP نام نوعی از نرم افزارها است و هم روشی برای انتقال اطلاعات بین سرورها . Anonymous FTP قابلیتی است که در نرم افزارهای FTP وجود دارد و به استفاده کننده این اجازه را می دهد تا فایلها را از روی کامیپوتر به سرور و اینترنت یا برعکس انتقال دهند. مهمترین استفاده از نرم افزارهای ftp برای مدیران وبسایت ها و سرورها جهت رد و بدل اطلاعات (آپلود یا دانلود) و ویرایش فایل های روی سرورها می باشد. نرم افزار Core FTP Pro نرم افزاری جهت مدیریت سرورهای ftp با امکانات فوق العاده پیشرفته می باشد که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد. مسلماً ابتدایی ترین قابلیت نرم افزارهای ftp قابلیت دانلود و آپلود سریعتر نسبت به کنترل پنل سرورها می باشد چرا که از پروتکل ویژه ترانسفر فایل استفاده می نماید. سپس قابلیت resume برای آپلودها و دانلودها از سرور اف تی پی می باشد و این مورد برای زمانی که به هردلیلی ارتباط اینترنت قطع شد بسیار مناسب خواهد بود تا رد و بدل اطلاعات در زمان دیگری از سر گرفته شود و وقت و پهنای باند کاربر به هدر نرود. پشتیبانی از حالت های امن انتقال اطلاعات نظیر SSL, TLS, FTPS, HTTPS, یا SFTP نیز پشتیبانی شده است. نسخه pro نرم افزار core ftp که در حال حاضر آماده دانلود در دانلودها می باشد دارای قابلیت هایی است که دیگر نرم افزارهای ftp مشابه آنها را دارا نیستند.  یکی از قابلیت ها توانایی نمایش بند انگشتی (thumbnail) عکس های درون هاست و سرور می باشد که این برای مدیریت عکس های آپلود شده بسیار مناسب است. قابلیت بعدی توانایی zip و Unzip کردن فایل های درون سرور است که این نیز برای مدیران وبسایت ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. قابلیت پسورد گذاشتن و برداشتن پسورد بر روی فایل ها نیز از قابلیت های خاص نرم افزار محسوب می شود. بطور که Core  FTP جایگزینی بسیار مناسب برای نرم افزارهای مشابه ftp است به عنوان مثال با به روز نشدن CuteFTP مدیران سایت ها میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

ADMIN بازدید : 59 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

AllallSoft Google Satellite Maps Downloader نرم افزاری کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های ماهواره ای بخش Google Map را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند بدون نیاز به داشتن نرم افزارهایی مانند گوگل ارث عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. کافی است طول و عرض جغرافیایی یا نام منطقه مورد نظر را به نرم افزار ارائه کنید و سپس با تنظیماتی که وجود دارد میزان زوم و… را مشخص کنید و سپس نقشه ماهواره ای مورد نظر را دانلود کنید. نقشه های بزرگ با یکدیگر ادغام خواهند شد و در قالب فایل bmp قابل مشاهده هستند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.

ADMIN بازدید : 55 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

ADMIN بازدید : 46 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

ADMIN بازدید : 62 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

WM Recorder نرم افزاری کارآمد برای دانلود و ذخیره ویدیوها و صداهای انلاین درون وبسایت ها می باشد. بدین ترتیب کافی است که ویدیو و صوت انلاین را پخش کنید ، WM Recorder با یافتن منبع پخش و نمایش ، آن را با کیفیت بالا دانلود خواهد کرد. این نرم افزار با دارا بودن ویرایشگر و تبدیل کننده داخلی میتواند صدا و ویدیوهای دانلود شده را قبل از ذخیره سازی به دلخواه کاربر ویرایش کند. قابلیت های ویرایشی نظیر trim , cut , crop , merge , spilt و قابلیت ذخیره با فرمت های صوتی و تصویری متفاوت. در زمینه دانلود ، نرم افزار میتواند انواع ویدیو و صوت های به اشتراک گذاشته شده درون صفحات سایت ها که با روش هایی نظیر Flash Video که شامل فایل های فلش هستند و Windows Media و Real Media و Quicktime و Straming Audio را برای کاربر شناسایی و دانلود نماید. با داشتن قابلیت resume کاربر میتواند به ضبط کامل و بدون دردسر فایل های مالتی مدیا توسط این نرم افزار اعتماد کند. همچنین ویدیوهای قفل دار نیز میتوانند توسط این نرم افزار شناسایی و دانلود شوند که این قابلیت نیز بسیار کارامد و حائز اهمیت خواهد بود. 

ADMIN بازدید : 49 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

WM Capture نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو و فیلم هایی است که درون اینترنت مشاهده میکنید ولی نمیتوانید آنها را دانلود و ذخیره کنید. بدین ترتیب هرآنچه که می بینید را میتوانید ذخیره کنید! این شعار نرم افزار است و باتوجه به عدم است از روش های مخفی و drm به هیچ وجه غیرقانونی نبوده و از طرفی هیچوقت به مشکل برنخواهد خورد و بدین ترتیب هر وبسایتی که ویدیو و فیلم به صورت آنلاین نمایش میدهد توسط این نرم افزار این قابلیت برای کاربر فراهم می شود تا ویدیوهایش را با کیفیت عالی و صدای عالی ذخیره سازی نماید بدون هیچ کاهش کیفیت هرانچه مشاهده می نمایید را ذخیره سازی نمایید. برای چت های ویدیویی نیز نرم افزار میتواند هر صدایی که از اسپیکر و میکروفن رد و بدل می شود را ذخیره سازی کند و کاربر مقابل به هیچ متوجه نخواهد شد که ویدیو در حال ذخیره شده است. نرم افزار WM Capture به طور خودکار نسبت به تشخیص پنجره و فضایی که ویدیو را در حال پخش است اقدام میکند و انها را ضبط خواهد کرد و صدا را نیز تشخیص داده و به تصویر خواهد افزود تا کاربر ویدیویی به همراه صدا از آنچه مشاهده کرده است را ذخیره نماید. ویدیوها میتوانند با فرمت MPEG, WMV, AVI ذخیره شود. در ضبط ضبط شدن توسط نرم افزار WM Capture لازم نیست حتماً پنجره نمایش فیلم برروی تمام پنجره ها قرار گیرد و وقت شما تلف شود. با قابلیت background mode کاربر میتواند ویدیو در حال پخش را minimize نموده و ضبط آن را برعهده نرم افزار قرار دهد و خود به انجام امور دیگر بپردازد. 

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 1,489
  • بازدید کلی : 124,487