loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Sticky Password 7.0.7.69 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و … محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

BackUp Maker 7.003 قادر است از تمامی اطلاعات مهم شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند ، داده‌های خود را انتخاب کنید و به صورت انتخابی تنظیمات اتوماتیکی را برای Backup‌های برنامه ریزی شده قرار دهید و مقصد آن را تعیین کنید .فایل‌های با ارزش شما با فرمت zip به‌هارد دیسک و فلش یا مستقیما به سی دی و دی وی دی منتقل می‌شوند. برای این که مطمئن باشید داده‌های مهم شما در همه زمان‌ها در امنیت هستند بک آپ میکر به میزان فوق العاده ای تا ۲۵۶ بیت (AES) داده‌های امنیتی شما را رمزگذاری می‌کند. این نرم افزار حتی می‌تواند از طریق آپ لود اطلاعات بک آپ شده را به وب سروری منتقل کند. نکته مهم برای کارشناسان امنیتی، شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار Backup Maker به صورت نامحدود و اطلاعات را ایمن سازید . Backup Maker فایل‌ها را تغییر می‌دهد و به میزان مورد نیاز شما از فایل‌های شما بک آپ تهیه می‌کند.

ADMIN بازدید : 65 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

O&O SafeErase 8.0.42 با استفاده از این نرم افزار می توانید با چند کلیک اطلاعات و فایل های خود را برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز حذف کنید. این نرم افزار، فایل ها را به صورتی پاک می کند که افراد غیر مجاز هیچ شانسی برای بازگردانی فایل های قدیمی و سوء استفاده از ان ها نخواهند داشت. با پاکسازی این نرم افزار، تمام فایل ها، تنظیمات، برنامه ها و سیستم عامل حذف می شوند، به طوری که بازیابی غیر ممکن خواهد بود. همچنین این برنامه قادر است تمامی اطلاعات پارتیشن کامپیوتر را بدون رسانه بوت حذف کند. پس از راه اندازی مجدد سیستم، فرآیند حذف به صورت خودکار آغاز می شود. سیستم گزارش های پیشرفته و مدیریت لیست ها برای روش حذف چندباره نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین O&O SafeErase قادر است تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر مانند کوکی ها، اطلاعات فرم ها و تاریخچه اینترنت را به صورت کامل و یا جداگانه حذف کند. پس از حذف، هیچ کس نمی تواند به فعالیت های اینترنتی، ردیابی و حساب های آنلاین شما دسترسی غیر مجاز داشته باشد.

ADMIN بازدید : 119 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

CoolUtils Total Image Converter 5.1.39 نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 82 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

در صورتی که به یک نرم افزار مطمئن و سریع جهت دانلود ویدئو نیاز دارید، Bigasoft Video Downloader Pro قطعا نرم افزاریست که شما دنبالش هستید. این نرم افزار پر قدرت قادر است ویدئو های با کیفیت را از قبیل HD, HQ, 3D  که آنلاین پخش می شوند را ذخیره کرده و به فرمت های  MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, FLV, MPG, VOB  تبدیل کند. همچنین می توانید ویدئو ها را به نسخه موبایل تبدیل کنید.  یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار امکان ذخیره صوت ویدئو به فرمت های  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, FLAC, OGG می باشد، به طور خلاصه می توان گفت با نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro هر نوع ویدیویی را می توانید با هر کیفیتی دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 47 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Nitro Pro نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد.

ADMIN بازدید : 79 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (1)

SecurityCam 1.7.0.4 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این نرم افزار مانند یک نرم افزار امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شهص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند

ADMIN بازدید : 48 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1 . 13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

ADMIN بازدید : 90 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

CrystalDiskInfo 6.1.12 نرم افزاری است که می توانید به وسیله آن اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با هارددیسک خود به دست آورید. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعاتی مانند شماره سریال، مارک، دمای هارد دیسک در حین کار و … به دست آورید. امیدواریم این نرم افزار مفید واقع شود.

 

ADMIN بازدید : 79 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

ADMIN بازدید : 61 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

PhotoInstrument 6.9 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.
 

ADMIN بازدید : 45 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Passmark PerformanceTest 8.0 می توانید اطلاعات سخت افزار و نرم افزار خود را ببینید . با این نرم افزار میتوانید مشخصات سخت افزار ها را ببینید و یکی از ویژگی های این نرم افزار نوع علمکرد سخت افزار هاست می توانید ببینید که ببینید میزان مصرف Cpu و میزبان مصرف Ram  ،و می توانید اطلاعات و میزان دمای سخت  ها را به صورت کامل ببینید . این نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد.

 

ADMIN بازدید : 123 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۸ و ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

ADMIN بازدید : 72 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

ADMIN بازدید : 93 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

Cisco Packet Tracer دانلود نرم افزار شبیه ساز شبکه های سیسکو Cisco Packet Tracer v6 0 1

شرکت Cisco بعنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت در زمینه ساخت، طراحی و اجرای شبکه‌های کامپیوتری و تجهیزات آن در جهان شناخته شده است. در پست امروز وبسایتاشکان دانلود،نرم افزار قدرتمند جهت شبیه سازی شبکه های سیسکو را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم. Cisco Packet Tracer ابزاری برای شبیه سازی شبکه های سیسکو است که توسط شرکت سیسکو برای یادگیری اصول و مفاهیم شبکه ارائه شده است.این نرم افزار قابلیت شبیه سازی شبکه های کامپیوتری ساده و پیچیده را دارد و برای استفاده استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته شبکه های کامپیوتری سیسکو طراحی شده است.برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

Packet Tracer یک شبیه ساز شبکه های سیسکو است که نه تنها می تواند در بخش آموزشی مورد استفاده قرار گیرد بلکه می تواند شبیه سازی شبکه های کامپیوتری ساده را نیز بر عهده بگیرد. این ابزار توسط شرکت سیسکو سیستم ایجاد شده و به صورت رایگان برای استفاده استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته شبکه های کامپیوتری سیسکو ارائه شده است. Packet Tracer ابزاری برای یادگیری اصول شبکه و همچنین توسعه مهارت های خاص فن آوری سیسکو برای ارائه به دانش آموزان و معلمان نیز می باشد.

ADMIN بازدید : 59 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
ASPMaker نرم افزار ساخت صفحات asp از پایگاه داده ASPMaker 11 0 4
 
ASPMaker 11.0.4 در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم افزار ASPMaker را برای دانلود کاربران عزیز اماده کرده ایم. با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به دیدن، ویرایش، جستجو، افزودن و پاک کردن رکوردها در پایگاه داده یک وب سایت باشند.همچنین در ASPMaker می توان فرم ها و صفحات ایجاد شده در نرم افزارهای دیگری مانند Microsoft Access ,SQL Server و یا هر زبان برنامه نویسی پایگاه داده ای که از ADO پشتیبانی کند به زبان ASP تبدیل نمود. در واقع این نرم افزار به شما توانایی این را می دهد که صفحات پویای asp را که در آن ها کاربران و بازدید کنندگان اقدام به ارائه اطلاعات و یا ویرایش رکوردها می کنند را طراحی کنید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت ویرایش رکورد ها،قابلیت طراحی صفحات وب،توانایی اقدام به ارائه اطلاعات و … اشاره کرد.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملارایگان از وبسایت اشکان دانلود | دانلود نرم افزار رایگاندریافت نمایید.
ADMIN بازدید : 50 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Office Tab Enterprise نرم افزاری بسیار عالی برای اضافه کردن قابلیت Tab-Browsering با نرم افزارهای بسته Mircosoft Office می باشد. همانطور که میدانید در نرم افزارهای آفیس اگر بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان باز کنید باید هرکدام از آنها در پنجره باز کنید و همانند نرم افزارهای مرورگر نیست که هر فایل در یک تب باز شود و این در زمانی که نیازمند سرعت عمل باشید بسیار دردساز خواهد بود ولی با نرم افزار Office Tab Enterprise میتوانید به راحتی قابلیت باز شدن تمامی فایل ها در یک پنجره نرم افزار و قابلیت تب را به نرم افزارهای بسته Office اضافه کنید. Office Tab Enterprise با پشتیبانی از نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project و Visio و… میتواند به سادگی قابلیت  Tab-Browsering را در آنها فعال کند تا سریعتر بتوانید نسبت به مدیریت و ویرایش فایل های خود بپردازید. 

\"\"

ADMIN بازدید : 48 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Wondershare Data Recovery یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می باشد. استفاده از این نرم افزار در عین قدرتمند بودن آن بسیار ساده و سریع است چرا که هر نوع بازیابی فقط دارای ۳ مرحله اصلی خواهد بود. انتخاب نوع جستجو ، جستجو و مشاهده نتایج. نرم افزار دارای ۴ روش برای بازیابی اطلاعات حذف شده است که شامل بازیابی از روی هارد دیسک فرمت شده،درایوهای فرمت شده و پارتیشن بندی شده و حذف شدن اطلاعات به روش های عادی که تمامی آنها توسط Wondershare Data Recovery قابل بازیابی هتسند. این نرم افزار با پشتیبانی از ۵۵۰ فرمت فایل نظیر عکس،ویدیو،اسناد،موزیک و فایل های فشرده و… هیچ نوع فایل از دسته رفته ای را برای بازیابی از دست نخواهد داد. همچنین این نرم افزار در کنار قابلیت بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک میتواند انواع اطلاعات را از روی هارد های اکسترنال،حافظه های usb،گوشی های موبایل و… نیز بازیابی نماید. یکی از قابلیت های مهم نرم افزار نمایش فایل های قابل بازیابی به صورت بندانگشتی است که این قابلیت برای انجام فرایند بازیابی عکس ها بسیا موثر خواهد بود. قابلیت pause یعنی نگهداشتن جستجو و ادامه آن در زمانی دیگر نیز در این نرم افزار تعبیه شده است و همچنین توانایی ذخیره کردن نتیجه جستجو و انجام فرایند بازیابی در زمانی دیگر نیز از امکانات مهم نرم افزار Wondershare Data Recovery محسوب می شود. 

\"\"

ADMIN بازدید : 77 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشوهای زیبا و ذخیره آنها با فرمت فیلم و ویدویی است. با این نرم افزار میتوانید عکس هایتان را به همراه موسیقی دلخواه و افکت های سه بعدی و دوبعدی زیبا تزئین کنید و سپس انها را به صورت اسلایدشو دراورید و با فرمت ویدیویی ذخیره سازید. اسلایدشو ساخته شده میتواند با فرمت های AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD or 3GP ذخیره گردد. در ساخت اسلایدشو ، میتوانید از عکس هایی با فرمت ها و اندازه های مختلف استفاده کنید و محدودیتی از این نظر نخواهید داشت. لازم به ذکر است ابزارهایی جهت ویرایش عکس ها نیز وجود دارد تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر انتخاب موزیک فرمت های مختلفی پشتیبانی شده اند نظیر MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU . نرم افزار برای راحتی کار کاربران ، دارای تم ها و قالب های از پیش طراحی شده نیز است تا کاربران در صورت نیاز برای تسریع در انجام فرایندها از آنها استفاده کنند. در کنار تعداد بالایی از تم های اماده ، تعداد بسیار زیادی افکت سه بعدی و دو بعدی نیز همانطور که گفته شد ، وجود دارد. نرم افزار دارای بخش پیش نمایش نیز می باشد تا در هرلحظه کاربر بتواند اسلایدشو ساخته شده را بدون ذخیره سازی ، مشاهده نماید.

\"\"

ADMIN بازدید : 77 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

AKVIS Magnifier نرم افزار قدرتمند برای افزایش رزولشون عکس ها با کمترین کاهش کیفیت می باشد. مسلما نباید توقع داشت که افزایش رزولشون یک عکس بدون کاهش کیفیت تصویر همراه باشد ، ولی AKVIS Magnifier با متدهای پیشرفته ای که دارد ، کمترین کاهش کیفیت را در افزایش رزولشون یا اندازه عکس ها خواهد داشت. این نرم افزار با بررسی پیکسل به پیکسل عکس ها ، افزایش رزولوشن را به صورت اساسی انجام میدهد و هر مرحله را با شفاف سازی و تنظیم وضوح هر پیکسل انجام خواهد داد. این نرم افزار میتواند عکس هایی که از اینترنت با رزولوشن پایین دانلود می نماید را به عکس های بزرگتری تبدیل کند. افزایش رزولشون تا ۳۰ هزار پیکسل امکان پذیر خواهد بود و dpi تصاویر تا ۳۰۰dpi نیز پشتیبانی می شود. همچنین این نرم افزار میتواند همزمان چندین عکس را مورد پردازش و افزایش رزولوشن قرار دهد.

\"\"

ADMIN بازدید : 44 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Reg Organizer نرم افزاری کامل در زمینه رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از سیستم عامل های محصول مایکروسافت نظیر ویندوز xp و ۷ و ۸ میتواند به صورت کامل کنترل رجیستری را در اختیار بگیرد. دارا بودن ابزار پاکسازی رجیستری با جستجوی عمیق که میتواند ورودی های نامعتبر و مشکلات فایل های dll را رفع نماید. همچنین میتواند با جستجوی عمیق فایل های ورودی رجیستری مختص هر نرم افزار نصب شده روی ویندوز را بیابد و این در زمانی که یک نرم افزار به صورت ناقص از روی ویندوز حذف شده باشد بسیار کار آمد است. در کنار این قابلیت توانایی حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز در Reg Organizer تعبیه شده است. قابلیت ویرایش و نمایش فایل های رجیستری *.reg نیز میسر است که میتواند همانند یک فایل قابل ویرایش فایل های رجیستری را باز نموده و آنها را ویرایش نماید. قابلیت import کردن فایلی جدید در رجیستری و همچین export کردن نیز ممکن می باشد. توانایی دیگر نرم افزار در یکپارچه سازی و دیفرگمنت رجیستری و همچنین کاهش حجم رجیستری می باشد. قابلیت های مدیریتی رجیستری ویندوز نظیر تغییرات در کلیدهای رجیستری ها و مشاهده تغییرات حاصل از نصب نرم افزارهای جدید در رجیستری و همچنین بررسی اینکه کدام یک از کلیدها و ورودی های رجیستری مربوط به کدام نرم افزار می باشد. در کنار این ابزارها بخش disk cleanup نیز برای پاکسازی فضای هارد دیسک در Reg Organizer نیز وجود دارد.

\"\"

ADMIN بازدید : 40 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Ashampoo Video Styler نرم افزاری برای قرار دادن افکت های مختلف روی ویدیو و همچنین تنظیم نور،روشنایی و کنتراست تصویر ویدیو می باشد. این نرم افزار بسیار آسان بوده و تمامی فرایندها به سادگی چند کلیک قابل انجام می باشد. افکت هایی نظیر فیلم قدیمی،سیاه و سفید و… قابل استفاده می باشند و باتوجه به اینکه قابلیت تنظیم نور،رنگ و روشنایی و کنتراست ویدیو می باشد به خودی خود میتواند توانایی ساخت افکت توسط کاربر را ایجاد نماید. این نرم افزار دارای صفحه پیش نمایش داخلی بوده که کاربر میتواند تمامی تغییرات حاصل شده را به سادگی و سرعت تماشا کند و اگر تغییرات را مناسب ندید و نپسندید نسبت به لغو و برگشت به حالت عادی اقدام کند. این قابلیت میتواند در سرعت عمل در کارها بسیار موثر باشد. قابلیت قرار دادن موزیک روی ویدیو نیز از دیگر امکانات Ashampoo Video Styler می باشد. لازم به ذکر است که نرم افزار میتواند برای خروجی گرفتن از فایل های ویدیویی ، فرمت اصلی را نیز تغییر دهد و با فرمت دیگری فایل ویدیویی خویش را ذخیره نماید.

\"\"

ADMIN بازدید : 62 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

\"\"

ADMIN بازدید : 59 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Battery Hero برای مراقبت و کنترل شارژ و تمام شدن شارژ باتری مک بوک ها می باشد. همانطور که میدانید در باتری های نسل جدید خالی شدن بیش از حد و یا پر شدن بیش از حد باتری ها باعث وارد شدن صدمه و به مرور زمان عدم توانایی نگهداری شارژ در آنها خواهد شد ، بنابراین یکی از مهم ترین روش های مراقبت از آنها در این است که از خالی شدن آنها جلوگیری کنید و همچنین بعد از پر شدن ظرفیت شارژشان آنها را از برق بکشید. باتری های لپ تاپ های شرکت اپل یعنی مک بوک ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. اما اکثر کاربران باتوجه به مشغله کاری متوجه خالی شدن باتری نمی شوند جز زمانی که خود سیستم عامل اخطار میدهد که رسیدن به آن حد از تخلیه باتری برای سلامتی آن مضر است و یا زمانی که باتری کامل می شود متوجه پر شدن شارژ باتری نمی شوند و این موضوع نیز باعث خطر است. Battery Hero به کاربران کمک میکند که در محدوده شارژ ۴۰% در هنگام تخلیه و ۸۰% درصد در هنگام شارژ شدن به کاربر به صورت صوتی و بصری خطا بدهد و او را از رسیدن به این محدوده ها مطلع کند. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت snooze یا به تعویق انداختن ۵ دقیقه اخطارها نیز است که اگر در آن لحظه کاربر به شارژر دسترسی نداشت در دقایق بعد نسبت به برطرف کردن مسئله اقدام کند.

\"\"

ADMIN بازدید : 49 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

\"\"

ADMIN بازدید : 51 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

\"\"

ADMIN بازدید : 75 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

\"\"

ADMIN بازدید : 93 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

EximiousSoft Banner Maker یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی ، دگمه های وب ، هیدر و گرافیک های مخصوص وب می باشد . این برنامه با پشتیبانی از ساختن چندین لایه مختلف ، به شما این امکان را می دهد تا از چندین تصویر و لایه مختلف برای زیبا تر ساختن بنر خود استفاده نمایید . همچنین EximiousSoft Banner Maker قادر است تا از طرح های از پیش ساخته ای نظیر وکتور ، گرادینت ، پترن و بک گراند برای پر کردن کادر مورد نظرتان و یا متونی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی آن در ساخت سایه برای تصاویر و همچنین افزودن افکت های ۳ بعدی به تصاویر اشاره نمود .

 

ADMIN بازدید : 116 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Banner Maker Pro 7.0.5.1 نام نرم افزاری  قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف که مهمترین آن تبلیغات می باشد ، استفاده کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.

 

ADMIN بازدید : 62 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. ویرایش و تغییر محتویات Edit and modify PDF contents : – ویرایش سریع محتویات فایل پی دی اف به صورت پاراگرفی – قرار دادن متون داخل یک باکس که قابلیت جابجایی آسان آنها وجود داشته باشد – تغییر فونت ، اندازه و رنگ متن فایل ها پی دی اف – قرار دادن چندین صفحه پی دی اف درون یک فایل یکتا – تنظیم صفحات و پارگراف ها و تغییر اندازه سایز صفحه – اضافه و حذف عکس و اشیاء درون فایل – بررسی کلمات جهت یافتن غلط املایی (مسلما مخصوص انگلیسی) – اضافه کردن واترمارک جهت کپی رایت – ساخت بوکمارک جهت دسترسی سریعتر به فایل ها – اضافه کردن هدر و فوتر به فایل ها – و… Convert PDF to ePub, RTF, and HTML file formats تبدیل PDF به EPUB، RTF، و فرمت های فایل های HTML ایجاد پی دی اف با سازگار با استاندارد فایل های پی دی اف Create industry-standard compliant PDFs : – پشتیبانی از بالای ۲۰۰ فرمت مختلف جهت تبدیل به پی دی اف – ساخت فایل پی دی اف با کلیک راست کردن برروی آن – پشتیبانی از استاندارد ISO 32000-1 / PDF 1.7 و در نتیجه سازگاری فایل ایجاد شده با تمامی نرم افزارهای مربوط به پی دی اف – و… جستجو و جایگزین کردن در سراسر اسناد پی دی اف Search & Replace Across PDF documents: – جستجو کلمات درون کل فایل پی دی اف – جستجوی حاشیه نویسی ها، لینک ها و متن درون فایل – یافتن متن و جایگزین کردن آن با متن دیگر با امکان تغییر رنگ و فونت و اندازه آن متن – و…

S.W.A.T بازدید : 437 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

فکر میکنید حافظه ی خوبی دارید و همه چیز رو سریع حفظ میکنید؟ همه ی ترانه ها رو از بر هستید؟ حرفی نیست! میتونید خودتون رو امتحان کنید. در بازی کامپیوتری شعر یادت بمونه، ترانه هایی گنجونده شده که حتما قبلا شنیدید، اما اگه پخش اونها یک دفعه متوقف بشه، آیا میتونید جمله ی بعدی رو حدس بزنید!؟

در شعر یادت بمونه، خواننده های معروف و محبوب زیادی حضور دارند، مثل: فریدون آسرایی، مهدی احمدوند، علی اصحابی، محمد اصفهانی، مسعود امامی، بنیامین بهادری، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، محسن چاووشی، احسان حق شناس، مجید خراطها، سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، امین رستمی، رضا صادقی، بهنام صفوی، علی عبدالمالکی، حمید عسکری، بهنام علمشاهی، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، رضا یزدانی و محسن یگانه (به ترتیب حروف الفبا) که میتونید ترانه های اونها رو بشنوید و ببینید که واقعا چقدر از ترانه ها رو حفظ هستید!

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 1,593
  • بازدید کلی : 124,591