loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 60 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (3)

 عکس های تزیین و دکوراسیون اتاق خواب نوجوان,برای اینکه نوجوان ها را تشویق کنید که شب زودتر به اتاق و رختخواب بروند و بخوابند، می توانید یک اتاق زیبا و مهیج برای آنها بسازید. یعنی یکی از ترفندها، خلق یک فضای خاص و زیبا و متنوع است.

در این مطلب، دو اتاق جالب برایتان انتخاب کرده ایم تا از آن ایده بگیرید.

 

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 77 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

آموزش تصویری کار با مسنجر LINK,با گسترش تعداد کاربرانی که از سیستم عامل هایی همچون اندروید و iOS استفاده می کنند.

 

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 87 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

در این بررسی تلاش کرده‌‌ایم تا کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را مورد نقد و بررسی قرار داده و معایب و مزایای آن‌ را زیر ذره بین قرار دهیم.

 

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 58 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 سری جدید دلنوشته های عمیق عاشقانه

 

دلت را هنـــگــامــی غم مـی گیــرد
که نــگــاهــت به دستـــانِ گـــره خورده ی
دو آدم،
خیـــره مـــی مـــاند!

 *

 ****دلنوشته عاشقانه ****

*

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 61 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

مهم ترین اتفاقات سیاسی در تاریخ ورزش ایران,ورزش یکی از اجتماعی ترین پدیده های 50 سال اخیر تلقی می شود و همین جهانی شدن این پدیده موجب شده تا اهالی سیاست برای استفاده از آن وارد عرصه شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب

ADMIN بازدید : 66 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)
مزدا 6 کوپه برای سال 2016,بنا بر اخبار منتشر شده، کمپانی مزدا قصد دارد نسخه کوپه مزدا 6 را در سال 2016 به بازار خودروها عرضه کند. این کوپه در قسمت سپر جلو تا ستون B شباهت‌هایی با مزدا 6 سدان دارد، هرچند چهره‌ای اسپرت تر نسبت به آن را نشان می دهد.
 
 
بقیه در ادامه مطلب
ADMIN بازدید : 56 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

اگر شما یک ستاره راک هستید ، یا یک بازیکن بسکتبال یا یک سوپراستار هالیوود… پس خوش بحال شما. اگر هم که نیستید پس مانند مایید، احتمالا برای دیدن این که آنها چگونه زندگی می کنند بسیار کنجکاوید. ما خانه های بسیار باشکوه و تاثیر گذار آن هایی که بسیار پولدار یا شناخته شده هستند را برای شما جمع آوری کرده اید. بعد از دیدن همه اینها ممکن است احساس ناامیدی کنید. ماریا کری ستاره مشهور آمریکایی در این لیست نیست اما باید بدانید که این خانم خواننده کمدی دارد که بیش از هزار جفت کفش در آن نگهداری می شود.

 

بقیه در ادامه مطلب

 

 

ADMIN بازدید : 209 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود نوحه کربلایی رضا قاسمی با نام هوای تو

دانلود نوحه بسیار زیبای کربلایی رضا قاسمی با نام هوای تو با بالا ترین کیفیت
تنظیم و آهنگ : امین وستا
ویژه اربعین حسینی

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 89 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود نوحه محمود کریمی با نام ای تربت گمگشته ات زهرا یا زهرا با بالا ترین کیفیت

ویژه شهادت حضرت زهرا (س)

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 64 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مداحی حاج عبدالرضا هلالی ویژه شهدات حضرت مسلم (ع) سال ۱۳۹۳ با بالاترین کیفیت

 

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

 

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 81 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مداحی حاج محمود کریمی نام حسین اهل کوفه وفا ندارد با بالاترین کیفیت + متن و پخش آنلاین

 

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

 

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 73 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود مداحی حاج محمود کریمی روز اول محرم ۱۳۹۳ با بالا ترین کیفیت

 

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

 

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ADMIN بازدید : 182 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

انتشار ویدیوی بیرون آوردن یک لامپ از واژن یک خانم ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، این روزها به بحثی داغ در میان کاربران این شبکه‌ها تبدیل شده است. با توجه به مکالماتی که در این ویدیو شنیده می‌شود، به نظر می‌رسد که توسط تیم حاضر در اتاق عمل به منظور تهیه یک فیلم آموزشی برای دانشجویان پزشکی فیلم‌برداری شده است. در فیلم نشان داده می‌شود که تیم پزشکی چگونه یک لامپ که درون واژن بیمار است را بیرون می‌آورند. این که چگونه این فیلم در شبکه یوتیوب قرار گرفته، معلوم نیست. کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیدواژه #لامپ را برای صحبت در این باره برگزیده‌اند.

ادامه مطلب ...

ADMIN بازدید : 249 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

 

نام:میدل مارچ جلد ۱

مترجم:مینا سرابی

توضیحات:میدل مارس کتابی است که بررسی زندگی شهرستانی به همین نام می‌پردازد میدل مارچ یا همان میدل مارس در قالب کتابی زندگی روستایی را بررسی خواهد کرد.

برای ” دانلود رمان میدل مارچ جلد ۱ “ به ادامه مطلب مراجعه کنید

ADMIN بازدید : 221 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

نام:میدل مارچ جلد ۲

نویسنده:جورج الیوت

مترجم:مینا سرابی

تعداد صفحات:601

توضیحات:میدل مارس کتابی است که بررسی زندگی شهرستانی به همین نام می‌پردازد میدل مارچ یا همان میدل مارس در قالب کتابی زندگی روستایی را بررسی خواهد کرد.

برای ” دانلود رمان میدل مارچ جلد ۲ “ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ADMIN بازدید : 72 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

GridinSoft Trojan Killer 2.2.5.1 روزانه تعداد زیادی از سیستم های کامپیوتری به دلیل الوده بودن برخی سایت ها در اینترنت میزبان جدید ویزروس ها و تروجان های می شوند و شروع به اسیب رسانی به سیستم مورد نظر می کنند. GridinSoft Trojan Killer نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که از ورود هر گونه تروجان و میل وار به سیستم جیلوگیری کرده و تمامی تروجان های موجود بر روی سیستم را پاکسازی و حذف می نماید. سیستم امنیتی این نرم افزار مانند یک فایروال امنیتی کار کرده و از ورود داده های آلوده ، SPYWAREها و بد افزار هابه سیستم جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از مروگر های مختلف ، جلوگیری از ورود تروجان ها از نرم افزار ها ، محافظت کامل از سیستم و … اشاره کرد. این نرم افزار را در ادامه مطلب به همراه دیگر ویزگی ها میتوانید دریافت نمائید.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Sticky Password 7.0.7.69 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و … محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

BackUp Maker 7.003 قادر است از تمامی اطلاعات مهم شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند ، داده‌های خود را انتخاب کنید و به صورت انتخابی تنظیمات اتوماتیکی را برای Backup‌های برنامه ریزی شده قرار دهید و مقصد آن را تعیین کنید .فایل‌های با ارزش شما با فرمت zip به‌هارد دیسک و فلش یا مستقیما به سی دی و دی وی دی منتقل می‌شوند. برای این که مطمئن باشید داده‌های مهم شما در همه زمان‌ها در امنیت هستند بک آپ میکر به میزان فوق العاده ای تا ۲۵۶ بیت (AES) داده‌های امنیتی شما را رمزگذاری می‌کند. این نرم افزار حتی می‌تواند از طریق آپ لود اطلاعات بک آپ شده را به وب سروری منتقل کند. نکته مهم برای کارشناسان امنیتی، شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار Backup Maker به صورت نامحدود و اطلاعات را ایمن سازید . Backup Maker فایل‌ها را تغییر می‌دهد و به میزان مورد نیاز شما از فایل‌های شما بک آپ تهیه می‌کند.

ADMIN بازدید : 65 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

O&O SafeErase 8.0.42 با استفاده از این نرم افزار می توانید با چند کلیک اطلاعات و فایل های خود را برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز حذف کنید. این نرم افزار، فایل ها را به صورتی پاک می کند که افراد غیر مجاز هیچ شانسی برای بازگردانی فایل های قدیمی و سوء استفاده از ان ها نخواهند داشت. با پاکسازی این نرم افزار، تمام فایل ها، تنظیمات، برنامه ها و سیستم عامل حذف می شوند، به طوری که بازیابی غیر ممکن خواهد بود. همچنین این برنامه قادر است تمامی اطلاعات پارتیشن کامپیوتر را بدون رسانه بوت حذف کند. پس از راه اندازی مجدد سیستم، فرآیند حذف به صورت خودکار آغاز می شود. سیستم گزارش های پیشرفته و مدیریت لیست ها برای روش حذف چندباره نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین O&O SafeErase قادر است تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر مانند کوکی ها، اطلاعات فرم ها و تاریخچه اینترنت را به صورت کامل و یا جداگانه حذف کند. پس از حذف، هیچ کس نمی تواند به فعالیت های اینترنتی، ردیابی و حساب های آنلاین شما دسترسی غیر مجاز داشته باشد.

ADMIN بازدید : 119 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

CoolUtils Total Image Converter 5.1.39 نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 87 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 10.0.3.0 Final شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود اماده کرده ایم.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.

ADMIN بازدید : 92 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

نام اموزش : PRO Photoshop 30 Day
سال انتشار: 2014
موضوع آموزش : گرافیک
نوع پست : آموزشی
تولیدکننده : Phlearn
PRO Photoshop مجموعه اموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای توسط کمپانی Phlearn می باشد . در آموزش یادمیگیرید تصاویر موردنیاز خود را رتوش نمایید و رنگ آن ها را تغییر دهید یا حتی تصاویر را به طوری ویرایش نمایید که شاید برای دوست شما باورنکردنی باشد . تصاویر را میتوانید به صورت ادیت نمایید که انگار آرایش هست ، شما با این مجموعه موفقیت خود را در زمینه رتوش در برنامه Photoshop تضمین می نمایید.

ADMIN بازدید : 35 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Space Wallpapers 2014 مجموعه تصاویری فضا و سیارات گرفته شده سال 2014 می باشد . تمامی عکس ها نقاشی شده یا گرفته شدن در مرکز فضایی و دوربین های زمینی می باشد . تصاویر بسیار باورنکردنی از سیاراتی که حتی ندیده اید تصاویر باکیفیت Hd که شما برای شما کمی باورنکردنی باشد . شما میتوانید این مجموعه عکس های فضا و سیارات را با حدود 100 عکس از وبسایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 44 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

Oscilab یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 62 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 43 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۴۴×۴۱۶

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

تاریخ اتمام مجموعه: ۳ مهر ۹۳

تاریخ شروع فصل ۲۶: ۶ مهر ۹۳
سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. درصورت استقبال کاربران، سایت دانلودها تصمیم بر آماده کردن تمامی فصل های این مجموعه را دارد. شایان ذکر است که این مجموعه دارای ۲۵ فصل بوده که هم اکنون فصل هفدهم برای دانلود آماده می باشد.

ADMIN بازدید : 41 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

ElectroChuckعنوان بازی بسیار زیباییست که شما عاشق آن خواهید شد! این بازی یک ماجراجویی اکشن با روندی سریع است .در این بازی وظیفه اصلی شما کنترل یک جوجه بامزه جهت برخورد نکردن با سیم های برق دار است. این بازی دارای گیم پلی شاد و فضای رقابتی، می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. این بازی دارای چندین دنیا با ده مرحله در هر دنیا، گرافیک رتینا و طراحی زیبا و … می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

ADMIN بازدید : 82 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

در صورتی که به یک نرم افزار مطمئن و سریع جهت دانلود ویدئو نیاز دارید، Bigasoft Video Downloader Pro قطعا نرم افزاریست که شما دنبالش هستید. این نرم افزار پر قدرت قادر است ویدئو های با کیفیت را از قبیل HD, HQ, 3D  که آنلاین پخش می شوند را ذخیره کرده و به فرمت های  MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, FLV, MPG, VOB  تبدیل کند. همچنین می توانید ویدئو ها را به نسخه موبایل تبدیل کنید.  یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار امکان ذخیره صوت ویدئو به فرمت های  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, FLAC, OGG می باشد، به طور خلاصه می توان گفت با نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro هر نوع ویدیویی را می توانید با هر کیفیتی دانلود کنید.

ADMIN بازدید : 948 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان خیانت به چه قیمتی؟ | | Zahra.M | کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : خیانت به چه قیمتی؟

2 دانلود رمان خیانت به چه قیمتی؟ | | Zahra.M | کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : | Zahra.M | کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان خیانت به چه قیمتی؟ | | Zahra.M | کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.2 (پی دی اف) – 0.1 (پرنیان) – 0.6 (کتابچه) – 0.1 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان خیانت به چه قیمتی؟ | | Zahra.M | کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان خیانت به چه قیمتی؟ | | Zahra.M | کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 126

14 دانلود رمان خیانت به چه قیمتی؟ | | Zahra.M | کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

یک پلیس زحمت کش و سرشناس داره زندگی خودشو میکنه و ماموریتاشو انجام میده ، که اعضای یه باند قاچاق که اونو مانع هدف های شوم خودشون میدونن درصدد از بین بردنش بر میان و تو این راه از …

 

ADMIN بازدید : 85 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان فریاد یک زن | armilaaa99 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : فریاد یک زن

2 دانلود رمان فریاد یک زن | armilaaa99 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : armilaaa99 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان فریاد یک زن | armilaaa99 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.2 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.1 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان فریاد یک زن | armilaaa99 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان فریاد یک زن | armilaaa99 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 108

14 دانلود رمان فریاد یک زن | armilaaa99 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان در مورد شاهزاده ای به نام آنتوان هست که یک شب در خواب فریادهای زنی رو میشنوه و از خواب میپره.
برای مدتی این خواب ذهنش رو مشغول می کنه. اتفاقاتی در مسیر زندگیش رخ می ده و اون خواب رو برای مدتی فراموش می کنه ولی …

 

ADMIN بازدید : 69 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان تو را من چشم در راهم | beebee کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : تو را من چشم در راهم

2 دانلود رمان تو را من چشم در راهم | beebee کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : beebee کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان تو را من چشم در راهم | beebee کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.8 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.2 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان تو را من چشم در راهم | beebee کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان تو را من چشم در راهم | beebee کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 198

14 دانلود رمان تو را من چشم در راهم | beebee کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

این کتاب در مورد زندگی دو دوست به نامهای آرزو و نازنین است که هر کدام درگیر مشکلات خود هستند اما مثل هر دختر دیگری آرزوی دیدار شاهزاده خود را دارند. یکی از آنها به آرزویش می رسد و دیگری در تله انتقامی ناعادلانه می افتد و …

 

ADMIN بازدید : 156 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان مثل قهوه تلخِ تلخ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مثل قهوه تلخِ تلخ!

2 دانلود رمان مثل قهوه تلخِ تلخ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : Lord of Fear کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان مثل قهوه تلخِ تلخ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.4 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.2 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان مثل قهوه تلخِ تلخ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان مثل قهوه تلخِ تلخ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 111

14 دانلود رمان مثل قهوه تلخِ تلخ! | Lord of Fear کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

وقتی میز رو هل میدم و گلدونو میکوبم تو دیوار…
وقتی سوار ماشین میشم و دوباره زندگیه نکبتی مونو به یاد میارم…
وقتی یادم میره کی ام ، چی ام ، کجام…
وقتی یادم میره این خیابون اسمش ستارخان بود یا ولی عصر ؟
وقتی یادم میره پشت ماشینم و باید ترمز بزنم …
وقتی یه دختر بچه ی 6 ساله رو زیر میگیرم…
آره…
درست وقتی که چند ساعت میگذره و مثل همیشه با یه سیگار خودم رو پیدا میکنم…
تازه یادم میفته ، این دختر کیه؟ چیکارس؟ کجای زندگی منه؟

 

ADMIN بازدید : 58 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان عشق | sanaziiiiii کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : عشق

2 دانلود رمان عشق | sanaziiiiii کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : sanaziiiiii کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان عشق | sanaziiiiii کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 0.6 (پی دی اف) – 0.1 (پرنیان) – 0.7 (کتابچه) – 0.1 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان عشق | sanaziiiiii کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان عشق | sanaziiiiii کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 44

14 دانلود رمان عشق | sanaziiiiii کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان درباره ی دختری هست که توی دانشگاه عاشق یک پسر میشه . بعداز مدتی اتفاقی میفته که دختر مجبور میشه…

 

ADMIN بازدید : 226 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان مرد مغرور من | atefeh jon کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مرد مغرور من

2 دانلود رمان مرد مغرور من | atefeh jon کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : atefeh کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان مرد مغرور من | atefeh jon کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 3 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان مرد مغرور من | atefeh jon کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان مرد مغرور من | atefeh jon کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 297

14 دانلود رمان مرد مغرور من | atefeh jon کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان در مورد دختری به اسم رژا ست که به همه مرد ها شک داره و از همشون فراریه چون تو زندگیش سختی های زیادی کشیده و رنج های مادرش را از زندگی قبلی اش با پدرش دیده و این باعث شده که رژا با همه مرد های دور و اطرافش سرد برخورد کنه تا این که با یه تصادف مسیر زندگی رژا برای همیشه عوض میشه …

 

ADMIN بازدید : 275 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان الهه ناپاک | Doni.M کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : الهه ناپاک

2 دانلود رمان الهه ناپاک | Doni.M کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : Doni.M کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان الهه ناپاک | Doni.M کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.8 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان الهه ناپاک | Doni.M کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان الهه ناپاک | Doni.M کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 272

14 دانلود رمان الهه ناپاک | Doni.M کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

- فکر نمی کردم یه روز توی این وضعیت ببینمت …
– آره .. آره .. درسته که من اون فرشته ی پاک نبودم … درسته که من اون الهه ای که دنبالش بودی نبودم … اما دوستت دارم لعنتی … هم تو رو … و هم آترا رو …
فریاد کشیدم :
– دیگه اسم اونو نیار .. می فهمی ؟ نمی خوام اسم ِ اونو از زبون تو بشنوم …!

+ خدآیا …
من مَردم … می دونم … اما …
گاهی مثل ِ دختر بچه ی چهار ساله ای که عروسک ِ مو طلایی اش رو گم کرده ، می خوام بزنم زیر گریه و هق هق کنم … دوست دارم گاهی اونقدر برای از دست رفته هام شونه بلرزونم که لرزش ِ زانوهام حس نشه …
من ِ مَرد … یه روزی کوه درد می شم و از زمین و زمان بیزار … تنها چیزی که نیاز دارم ، یه دل سیر گریه اس …

 

ADMIN بازدید : 99 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان عشق و تقدیر | zahra.sh.ir. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : عشق و تقدیر

2 دانلود رمان عشق و تقدیر | zahra.sh.ir. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : zahra.sh.ir. کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان عشق و تقدیر | zahra.sh.ir. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.1 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.2 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان عشق و تقدیر | zahra.sh.ir. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان عشق و تقدیر | zahra.sh.ir. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 196

14 دانلود رمان عشق و تقدیر | zahra.sh.ir. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان زندگی دختری به اسم رها ست که عاشقِ پسر خاله شه…
پسر خاله ای که اونو مثل خواهرش دوست داره…
پسر خاله ای که از علاقه ی رها به خودش خبر نداره…
رها دختر خیلی مغروریه برای همینم به هیچ وجه حاضر نیست که پسر خاله ش از علاقه ی اون به خودش بویی ببره…
از این رو رها هم با پسر خاله ش مثل برادرش رفتار میکنه. فقط دختر دایش هستی و یکی از دوستای صمیمی ش به اسم تینا از این علاقه خبر دارن و…

 

ADMIN بازدید : 825 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون | tina27 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مهندسین اخمو و شیطون

2 دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون | tina27 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : tina27 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون | tina27 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 2.1 (پی دی اف) – 0.3 (پرنیان) – 0.9 (کتابچه) – 0.3 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون | tina27 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub

4 دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون | tina27 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 219

14 دانلود رمان مهندسین اخمو و شیطون | tina27 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

مثل همه ی رمانها یه دختر داریم و یه پسر …
و یه سری اتفاقات …
دختر قصمون شغلش ؟! شغلی مخالف رشته تحصیلیش …
پسر قصمون ولی مطابق رشته تحصیلی … ولی تو یه محیط کاری … اوه اوه …
هر دو شوخ … پررو … کل کلی … مهربون … مغرور … گاهی عصبی … ولی …غم هم دارن غصه هم دارن …
داستان از تصادفی شروع میشه که هیچ کدوم خودشونو مقصر نمیدونن و …

 

ADMIN بازدید : 1642 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 رمان عاشقانه و زیبای تاوان بوسه های تو برای گوشی همراه..

این رمان رو هم برای گوشی هایی که جاوا میخورن(jar) آو هم برای گوشی های نسل جدید آندرویدی(apk)آماده کردم..

همچنین این رمان رو هم با با فرمت pdf گذاشتم تا اونایی هم که میخوان باغ کامپیوتر یا ... بخونن براشون راحت باشه.

 

خلاصه : یغما دختری از جنس من از جنس تو از جنس یک دختر نیازمند نیازمند عاطفه ..احساس...دارای خانواده ای که در سطح معمولی قرار دارند دختری که شاید به دلیل زیبایی با مزاحم های زیادی روبه رو می شه و یکی از این مزاحم ها طی زد و برخورد با بردار متعصبش یحیی گشته و یحیی قاتل شناخته می شه وقتی خانوادش نمی تونند رضایت خانواده مقتول و جلب کنند یغما پیش قدم می شه و بردار بزرگ مقتول با یغما شرط می ذاره ازدواج با بردار دختر بازش شرط بخشوده شدن یحیی است...

ADMIN بازدید : 63 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Opera 21.0 سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,506
  • بازدید کلی : 124,504