loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 46 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام نشد :

خواستم از داشتن تو خسته بشم

به کسی بجز تو وابسته بشم

هرچی دارم و ندارم مال تو

دیگه گریه نکنم برای تو

خواستم از دیدن تو دل بکنم ، خودمو به بی خیالی بزنم

برم و رد بشم از تو راه تو ، راهمو کج کنم از تو راه تو

اما نشـــــــــــــد

نشد از تو بگذرم دوست دارم تا دلت بخواد دلم میخواد تو رو

نفسم بند نفس هاته هنوز گفته بودم برو اما تو نرو

نشد از تو بگذرم دوست دارم تا دلت بخواد دلم.میخواد تو رو

نفسم بند نفس هاته هنوز گفته بودم برو اما تو نرو

دانلود آهنگ با کیفیت 320Kb

دانلود آهنگ با کیفیت 128Kb

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 230
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 339
  • بازدید ماه : 642
  • بازدید سال : 2,067
  • بازدید کلی : 125,065