loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 56 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

ADMIN بازدید : 47 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

Video2Webcam نرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

ADMIN بازدید : 63 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

WM Recorder نرم افزاری کارآمد برای دانلود و ذخیره ویدیوها و صداهای انلاین درون وبسایت ها می باشد. بدین ترتیب کافی است که ویدیو و صوت انلاین را پخش کنید ، WM Recorder با یافتن منبع پخش و نمایش ، آن را با کیفیت بالا دانلود خواهد کرد. این نرم افزار با دارا بودن ویرایشگر و تبدیل کننده داخلی میتواند صدا و ویدیوهای دانلود شده را قبل از ذخیره سازی به دلخواه کاربر ویرایش کند. قابلیت های ویرایشی نظیر trim , cut , crop , merge , spilt و قابلیت ذخیره با فرمت های صوتی و تصویری متفاوت. در زمینه دانلود ، نرم افزار میتواند انواع ویدیو و صوت های به اشتراک گذاشته شده درون صفحات سایت ها که با روش هایی نظیر Flash Video که شامل فایل های فلش هستند و Windows Media و Real Media و Quicktime و Straming Audio را برای کاربر شناسایی و دانلود نماید. با داشتن قابلیت resume کاربر میتواند به ضبط کامل و بدون دردسر فایل های مالتی مدیا توسط این نرم افزار اعتماد کند. همچنین ویدیوهای قفل دار نیز میتوانند توسط این نرم افزار شناسایی و دانلود شوند که این قابلیت نیز بسیار کارامد و حائز اهمیت خواهد بود. 

ADMIN بازدید : 50 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

WM Capture نرم افزاری بسیار عالی برای ضبط ویدیو و فیلم هایی است که درون اینترنت مشاهده میکنید ولی نمیتوانید آنها را دانلود و ذخیره کنید. بدین ترتیب هرآنچه که می بینید را میتوانید ذخیره کنید! این شعار نرم افزار است و باتوجه به عدم است از روش های مخفی و drm به هیچ وجه غیرقانونی نبوده و از طرفی هیچوقت به مشکل برنخواهد خورد و بدین ترتیب هر وبسایتی که ویدیو و فیلم به صورت آنلاین نمایش میدهد توسط این نرم افزار این قابلیت برای کاربر فراهم می شود تا ویدیوهایش را با کیفیت عالی و صدای عالی ذخیره سازی نماید بدون هیچ کاهش کیفیت هرانچه مشاهده می نمایید را ذخیره سازی نمایید. برای چت های ویدیویی نیز نرم افزار میتواند هر صدایی که از اسپیکر و میکروفن رد و بدل می شود را ذخیره سازی کند و کاربر مقابل به هیچ متوجه نخواهد شد که ویدیو در حال ذخیره شده است. نرم افزار WM Capture به طور خودکار نسبت به تشخیص پنجره و فضایی که ویدیو را در حال پخش است اقدام میکند و انها را ضبط خواهد کرد و صدا را نیز تشخیص داده و به تصویر خواهد افزود تا کاربر ویدیویی به همراه صدا از آنچه مشاهده کرده است را ذخیره نماید. ویدیوها میتوانند با فرمت MPEG, WMV, AVI ذخیره شود. در ضبط ضبط شدن توسط نرم افزار WM Capture لازم نیست حتماً پنجره نمایش فیلم برروی تمام پنجره ها قرار گیرد و وقت شما تلف شود. با قابلیت background mode کاربر میتواند ویدیو در حال پخش را minimize نموده و ضبط آن را برعهده نرم افزار قرار دهد و خود به انجام امور دیگر بپردازد. 

ADMIN بازدید : 75 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

ADMIN بازدید : 63 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|بازی آپدیت شده به نسخه v1.3.0.0 می باشد|

dvd دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

ADMIN بازدید : 59 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (2)

کریستیانو رونالدو موفق شد به عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شود و توپ طلای ۲۰۱۳ را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند. پس از مهاجم پرتغالی، فرانک ریبری، هافبک فرانسوی و لیونل مسی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. یوپ هاینکس سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ در حالی به عنوان برترین مربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن یکی از سه نامزد نهایی این عنوان ترجیح داد در این مراسم شرکت نکند. هاینکس فصل قبل موفق شد با بایرن مونیخ به سه گانه لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان دست پیدا کند. همچنین گل زلاتان ابراهیموویچ به تیم ملی انگلیس به عنوان زیباترین گل فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد تا زلاتان که در حسرت رسیدن به جام جهانی برزیل مانده بود در این عنوان به افتخاری دست پیدا کند. زلاتان در این عنوان توانست نیمار و ماتیچ را پشت سر بگذارد. نادینه آنگرر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان به عنوان نیز برترین بازیکن زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را به خود اختصاص داد. سیلویا ناید، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان آلمان هم به عنوان برترین مربی زن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد و جایزه این عنوان را از آن خود کرد. شما در ادامه مطلب می توانید مراسم را به طور کامل و با کیفیت HD 720p با حجم مناسب دریافت نمایید.

|برنامه به صورت کامل و با کیفیت HD 720p و با حجم ۶۶۰مگابایت می باشد|

ADMIN بازدید : 55 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۴۵ به پست اضافه شد|

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 944
  • بازدید سال : 2,369
  • بازدید کلی : 125,367