loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 80 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

ADMIN بازدید : 85 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۵ و ۶ بازی، Update 5 and 6-RELOADED به پست اضافه شد|

dvd دانلود بازی Battlefield 4 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Battlefield 4 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

ADMIN بازدید : 94 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

EximiousSoft Banner Maker یک نرم افزار قدرتمند برای ساخت و طراحی بنر های تبلیغاتی ، دگمه های وب ، هیدر و گرافیک های مخصوص وب می باشد . این برنامه با پشتیبانی از ساختن چندین لایه مختلف ، به شما این امکان را می دهد تا از چندین تصویر و لایه مختلف برای زیبا تر ساختن بنر خود استفاده نمایید . همچنین EximiousSoft Banner Maker قادر است تا از طرح های از پیش ساخته ای نظیر وکتور ، گرادینت ، پترن و بک گراند برای پر کردن کادر مورد نظرتان و یا متونی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده کنید . از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به توانایی آن در ساخت سایه برای تصاویر و همچنین افزودن افکت های ۳ بعدی به تصاویر اشاره نمود .

 

ADMIN بازدید : 117 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Banner Maker Pro 7.0.5.1 نام نرم افزاری  قدرتمند در زمینه ساخت عکس و بنرهای تبلیغاتی و متحرک با امکانات بالا می باشد. با کمک این نرم افزار می توان چندین عکس به همراه نوشته های مربوطه و همچنین قرار دادن افکت های متنوع حرکتی زیباترین و مجذوب کننده ترین بنرها و عکس ها را در فرمت GIF ایجاد کرد و از آن ها در زمینه های مختلف که مهمترین آن تبلیغات می باشد ، استفاده کرد. این نرم افزار محصولی از شرکت GatorData می باشد.

 

ADMIN بازدید : 76 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)

 

 

 

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار NETGATE Spy Emergency : – دارای فاکتورهای مختلف جهت اسکن ویندوز – دارای Spyware Remover و Trojan Remover و Spam Remover – شناسایی و حذف خطرات به صورت زنده و لحظه ای – شناسایی و حذف روت کیت ها و کی لاگرها – بررسی پاک بودن صفحات اینترنتی – سازگاری با مرورگرهای فایرفاکس ، اینترنت اسکپلورر ، کروم و اپرا – اسکن رم کامپیوتر ، رجیستری ویندوز و هارد دیسک – دارای آنتی اسپم جهت مبارزه با ایمیل های اسپم – بررسی هاست فایل های ویندوز برای جلوگیری از انتقال به صفحات مخرب – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ و ۸ – و…

ADMIN بازدید : 62 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. ویرایش و تغییر محتویات Edit and modify PDF contents : – ویرایش سریع محتویات فایل پی دی اف به صورت پاراگرفی – قرار دادن متون داخل یک باکس که قابلیت جابجایی آسان آنها وجود داشته باشد – تغییر فونت ، اندازه و رنگ متن فایل ها پی دی اف – قرار دادن چندین صفحه پی دی اف درون یک فایل یکتا – تنظیم صفحات و پارگراف ها و تغییر اندازه سایز صفحه – اضافه و حذف عکس و اشیاء درون فایل – بررسی کلمات جهت یافتن غلط املایی (مسلما مخصوص انگلیسی) – اضافه کردن واترمارک جهت کپی رایت – ساخت بوکمارک جهت دسترسی سریعتر به فایل ها – اضافه کردن هدر و فوتر به فایل ها – و… Convert PDF to ePub, RTF, and HTML file formats تبدیل PDF به EPUB، RTF، و فرمت های فایل های HTML ایجاد پی دی اف با سازگار با استاندارد فایل های پی دی اف Create industry-standard compliant PDFs : – پشتیبانی از بالای ۲۰۰ فرمت مختلف جهت تبدیل به پی دی اف – ساخت فایل پی دی اف با کلیک راست کردن برروی آن – پشتیبانی از استاندارد ISO 32000-1 / PDF 1.7 و در نتیجه سازگاری فایل ایجاد شده با تمامی نرم افزارهای مربوط به پی دی اف – و… جستجو و جایگزین کردن در سراسر اسناد پی دی اف Search & Replace Across PDF documents: – جستجو کلمات درون کل فایل پی دی اف – جستجوی حاشیه نویسی ها، لینک ها و متن درون فایل – یافتن متن و جایگزین کردن آن با متن دیگر با امکان تغییر رنگ و فونت و اندازه آن متن – و…

ADMIN بازدید : 52 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

ADMIN بازدید : 67 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

 

وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم

در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد

بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه

------------------------------------------------------------------------------------------------

ﻃﺮﯾﻘﻪ ﺧواﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ به جای ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺳﺎﯾﻪ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺕ ﺑﺎﺷﻪ !

------------------------------------------------------------------------------------------------

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﺸﺎﺟﺮﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ:

ﻧﺬﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ﺑﺮ*ﯾﻨﻢ ﺑﻬﺕ!

ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ

ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ!

------------------------------------------------------------------------------------------------

همهٔ رابطه ها

با جملهٔ : تو با بقیه فرق داری شروع میشه !

با جمله : تو هم مثل بقیه ای تمام میشه !

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 2,190
  • بازدید کلی : 125,188