loading...
اشکان دانلود - دانلود رایگان نرم افزار
ADMIN بازدید : 221 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

نام:میدل مارچ جلد ۲

نویسنده:جورج الیوت

مترجم:مینا سرابی

تعداد صفحات:601

توضیحات:میدل مارس کتابی است که بررسی زندگی شهرستانی به همین نام می‌پردازد میدل مارچ یا همان میدل مارس در قالب کتابی زندگی روستایی را بررسی خواهد کرد.

برای ” دانلود رمان میدل مارچ جلد ۲ “ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ADMIN بازدید : 72 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

GridinSoft Trojan Killer 2.2.5.1 روزانه تعداد زیادی از سیستم های کامپیوتری به دلیل الوده بودن برخی سایت ها در اینترنت میزبان جدید ویزروس ها و تروجان های می شوند و شروع به اسیب رسانی به سیستم مورد نظر می کنند. GridinSoft Trojan Killer نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که از ورود هر گونه تروجان و میل وار به سیستم جیلوگیری کرده و تمامی تروجان های موجود بر روی سیستم را پاکسازی و حذف می نماید. سیستم امنیتی این نرم افزار مانند یک فایروال امنیتی کار کرده و از ورود داده های آلوده ، SPYWAREها و بد افزار هابه سیستم جلوگیری می کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از مروگر های مختلف ، جلوگیری از ورود تروجان ها از نرم افزار ها ، محافظت کامل از سیستم و … اشاره کرد. این نرم افزار را در ادامه مطلب به همراه دیگر ویزگی ها میتوانید دریافت نمائید.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Sticky Password 7.0.7.69 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ذخیره و نگهداری اطلاعات شخصی شما مانند پسورد، نام کاربری، شماره تلفن و … محصولی از شرکت Sticky می باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملاً ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند. در این نرم افزار می توان آدرس سایت های مورد نظر را به همراه نام کاربری و رمزعبور آن ثبت نموده و در هنگام ورود به وب سایت مورد نظر، نام کاربری و رمز عبور موجود در برنامه را از منوی ظاهر شده انتخاب نموده و سپس به وب سایت مورد نظر وارد شوند. بدین شکل دیگر نیاز به به خاطر سپردن رمزهای عبور مختلف نمی باشد و کاربران به راحتی می توانند به سایت مورد نظر خود وارد شوند.

ADMIN بازدید : 55 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

BackUp Maker 7.003 قادر است از تمامی اطلاعات مهم شما یک نسخه پشتیبان تهیه کند ، داده‌های خود را انتخاب کنید و به صورت انتخابی تنظیمات اتوماتیکی را برای Backup‌های برنامه ریزی شده قرار دهید و مقصد آن را تعیین کنید .فایل‌های با ارزش شما با فرمت zip به‌هارد دیسک و فلش یا مستقیما به سی دی و دی وی دی منتقل می‌شوند. برای این که مطمئن باشید داده‌های مهم شما در همه زمان‌ها در امنیت هستند بک آپ میکر به میزان فوق العاده ای تا ۲۵۶ بیت (AES) داده‌های امنیتی شما را رمزگذاری می‌کند. این نرم افزار حتی می‌تواند از طریق آپ لود اطلاعات بک آپ شده را به وب سروری منتقل کند. نکته مهم برای کارشناسان امنیتی، شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار Backup Maker به صورت نامحدود و اطلاعات را ایمن سازید . Backup Maker فایل‌ها را تغییر می‌دهد و به میزان مورد نیاز شما از فایل‌های شما بک آپ تهیه می‌کند.

ADMIN بازدید : 65 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

O&O SafeErase 8.0.42 با استفاده از این نرم افزار می توانید با چند کلیک اطلاعات و فایل های خود را برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز حذف کنید. این نرم افزار، فایل ها را به صورتی پاک می کند که افراد غیر مجاز هیچ شانسی برای بازگردانی فایل های قدیمی و سوء استفاده از ان ها نخواهند داشت. با پاکسازی این نرم افزار، تمام فایل ها، تنظیمات، برنامه ها و سیستم عامل حذف می شوند، به طوری که بازیابی غیر ممکن خواهد بود. همچنین این برنامه قادر است تمامی اطلاعات پارتیشن کامپیوتر را بدون رسانه بوت حذف کند. پس از راه اندازی مجدد سیستم، فرآیند حذف به صورت خودکار آغاز می شود. سیستم گزارش های پیشرفته و مدیریت لیست ها برای روش حذف چندباره نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین O&O SafeErase قادر است تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر مانند کوکی ها، اطلاعات فرم ها و تاریخچه اینترنت را به صورت کامل و یا جداگانه حذف کند. پس از حذف، هیچ کس نمی تواند به فعالیت های اینترنتی، ردیابی و حساب های آنلاین شما دسترسی غیر مجاز داشته باشد.

ADMIN بازدید : 119 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

CoolUtils Total Image Converter 5.1.39 نام نرم افزاری است که توسط شرکت CoolUtils ساخته و روانه ی بازار شده است. این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شما امکان تبدیل فرمت عکس ها به یکدیگر را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فرمت های مختلف گرافیکی را به یکدیگر تبدیل کنید و همچنین در هنگام تبدیل سایز تصاویر را نیز تغییر دهید و به سایز دلخواه خود برسید. این نرم افزار برای انجام این امور از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند و همچنین امکان تبدیل به صورت گروهی را نیز فراهم کرده است. می توانید روی عکس ها Watermark قرار دهید و یا کادر آنها را تغییر دهید. سرعت تبدیل در این نرم افزار کاملأ قابل قبول است و زمان زیادی نخواهد گرفت. همچنین کیفیت خروجی نیز به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

ADMIN بازدید : 87 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 10.0.3.0 Final شرکت مایکروسافت با ایجاد برنامه Remote Desktop در ویندوز خود این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به کامپیوتری در محل دیگر دسترسی یابند .از طریق این ویژگی می توانید از منزل به کامپیوتر محل کارتان مرتبط شوید و به تمام برنامه ها ، فایلها و منابع موجود در شبکه محل کارتان ، دسترسی یابید . حتی می توانید محیط دسک تاپ سیستم محل کارتان را عینا در کامپیوتر راه دور اجرا نمائید .در واقع شیوه کار این برنامه به نحوی است که به محض برقراری ارتباط ، سیستم راه دور بطور اتوماتیک Lock می شود و مادامیکه به آن مرتبط هستید هیچ شخص دیگری نمی تواند به برنامه ها ، فایلها و سایر منابع آن دسترسی داشته باشد و هنگامی که به محل کارتان بازگردید می توانید آن را با فشار دادن کلید های CTRL+ALT+DEL ازحالت Lock خارج نمائید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود اماده کرده ایم.این برنامه یک جایگزین ایده آل برای برنامهRemote Desktop ویندوز می باشد.در واقع این برنامه نرم افزار کوچکی است برای مدیریت کانکشن های متصل به ریموت. اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک، سازماندهی کانکشن ها از ویژگی این برنامه است.این برنامه با برنامهRemote Desktop ویندوز سازگاری کامل دارد.با این برنامه می توانید تنظیمات کانکشن های خود را در میان پایگاه داده ی شرکت ها به اشتراک گذارید.

ADMIN بازدید : 92 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

نام اموزش : PRO Photoshop 30 Day
سال انتشار: 2014
موضوع آموزش : گرافیک
نوع پست : آموزشی
تولیدکننده : Phlearn
PRO Photoshop مجموعه اموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای توسط کمپانی Phlearn می باشد . در آموزش یادمیگیرید تصاویر موردنیاز خود را رتوش نمایید و رنگ آن ها را تغییر دهید یا حتی تصاویر را به طوری ویرایش نمایید که شاید برای دوست شما باورنکردنی باشد . تصاویر را میتوانید به صورت ادیت نمایید که انگار آرایش هست ، شما با این مجموعه موفقیت خود را در زمینه رتوش در برنامه Photoshop تضمین می نمایید.

تعداد صفحات : 22

درباره ما
Profile Pic
بازی رایگان آندروید, دانلود اپلیکیشن ,iOS بازی آندروید, دانلود اپلیکیشن آیپد ,دانلود بازی های آندروید ,دانلود اپلیکیشن آیفون ,بازی های مخصوص آندروید, دانلود پس زمینه, دانلود والپیپر, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی موبایل, دانلود بازی آندروید, بازی موبایل, دانلود نرم افزار با لينک مستقيم, دانلودها, دانلود نرم افزار با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 68
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 1,508
  • بازدید کلی : 124,506